۲۷ هزار دلار برای یک وانت قدرتمند از فورد(+تصاویر)

این محصول در شرایط بسیار مطلوبی قرار داشته و جذابیت های آن چنان زیاد است که برچسب قیمت ۲۶۹۹۷ دلار برای آن به هیچ وجه عجیب نباشد و خیلی ها آنرا به یک وانت صفر کیلومتر که می توان با این قیمت تهیه کرد، ترجیج دهند!

مجله آنلاین موبنا؛ مازیار دانیالی اکسپلورر اسپرت تِرک محصولی از فورد است که در فاصله سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ البته با یک وقفه کوتاه روی خط تولید قرار داشت تا نسل اول آن از ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ و نسل دوم آن از ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ ارائه شود. در این میان نسخه های ویژه و تولید محدود نیز از این وانت ارائه شد.

نسل اول

نسل اول

نسل دوم/ مدل ۲۰۰۹

نسل دوم/ مدل 2009

اسپرت ترک نسل دوم برابر با ۵۳۳۹ میلیمتر در طول، ۱۸۷۲ میلیمتر در عرض و ۱۸۲۰ تا ۱۸۴۲ میلیمتر در ارتفاع(با توجه به سال تولید) توسعه یافته و فاصله بین محورهای آن نیز ۳۳۱۵ میلیمتر است. با این ابعاد مشخص می شود که یک وانت درشت اندام و قدرتمند پیش روی مخاطب قرار خواهد گرفت.

در بخش پیشرانه نیز نمونه ۴ لیتری ۶ سیلندر و ۴.۶ لیتری ۲۴ سوپاپ ۸ سیلندر مورد استفاده قرار گرفت. برای جعبه دنده نمونه های ۵ و ۶ سرعته اتوماتیک روی این محصول نصب شده است.

آدرنالین؛ یک نسخه ویژه

به تازگی یکی از متفاوت ترین اسپرت ترک ها در مدل ۲۰۰۸ برای فروش توسط مالک خصوصی معرفی شده که کیلومتر شمار آن عدد واقعی ۱۶۱ هزار کیلومتر را نشان می دهد! به رغم کارکرد زیاد؛ این محصول در شرایط بسیار مطلوبی قرار داشته و جذابیت های آن چنان زیاد است که برچسب قیمت ۲۶۹۹۷ دلار برای آن به هیچ وجه عجیب نباشد و خیلی ها آنرا به یک وانت صفر کیلومتر که می توان با این قیمت تهیه کرد، ترجیح دهند!

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این محصول به رنگ قرمز و با بدنه ای چاق و اسپرت دلبری های خاص خود را دارد زیرا در این محصول از پکیج ادرنالین استفاده شده که نتیجه اش ظاهر و جزئیات متفاوت برای پیکاپ فورد است.

در بخش پیشرانه موتور کایوت ۸ سیلندر ۵ لیتری تنفس طبیعی با ۴۰۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۴۰۰ پوندفوت انجام وظیفه کرده و بر جذابیت های اکسپلورر اسپرت ترک می افزاید. این مجموعه با یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی هماهنگ شده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا