وبینارهای تخصصی برای حمایت از کسب‌وکارها

مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر در راستای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی خود و با هدف حمایت هر چه بیشتر از ایده‌های نوآورانه و رشد کسب‌وکارهای کوچک، وبینارهای تخصصی «با همدلی برای راهکارآفرینی» را برگزار می‌کند.

مجله آنلاین موبنا – این وبینارها در هفت دوره و به منظور آشنایی شرکت‌کنندگان با مفاهیم و اصول کاربردی و ضروری راه‌اندازی یک استارت‌آپ و کسب‌وکار برگزار می‌گردد.

کمپین «با همدلی برای راهکار آفرینی» در ادامه دهمین دوره شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این مرکز برای حمایت همه‌جانبه از تیم‌های استارت‌آپی در دوران کنونی پایه‌ریزی شده است.

مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر اوایل سال جاری فراخوانی را برای حضور در دوره دهم شتابدهی این مرکز اعلام کرد. در پی این فراخوان ۸۶۰ طرح و ایده به مرکز ارسال شد که در پایان ۶ تیم توانستند وارد دهمین دوره شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر شوند. اما استقبال گسترده علاقه‌مندان باعث شد تا این مرکز شیوه حمایت تازه‌ای را برای همراهانش فراهم کند و افراد خلاق و تیم‌های استارت‌آپی بیشتری از خدمات مرکز برخوردار شوند؛ بنابراین «مجموعه وبینارهای تخصصی باهمدلی برای راهکارآفرینی» را ویژه مشتاقان راه اندازی استارت‌آپ‌ها برنامه ریزی کرده تا ا از این طریق در مسیر رشد و توسعه کسب‌و‌کارهای بیشتری سهیم باشد.

علاقه‌مندان به حضور در این وبینارها می‌توانند از طریق صفحه ویژه کمپین «با همدلی برای راهکارآفرینی» در وبسایت مرکز به نشانی www.samsung-aut-tech.com/webinar.html کارهای ثبت‌نام خود را انجام دهند.

این وبینارها در هفت دوره تخصصی استارت‌آپ ناب، بوم‌ ناب، اعتبار سنجی ایده تا محصول، بازاریابی دیجیتال، نحوه ارائه، تیم‌ سازی و استراتژی بازاریابی، توسط اساتید و مربیان مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر ارائه می‌شود.

شرکت‌کنندگان با حضور در این دوره‌ها می‌توانند ضمن برطرف کردن کاستی‌ها و نقاط ضعف ایده‌های خود در طی یک دوره یک تا دو ماهه با مفاهیم مدیریتی، پیاده‌سازی تئوری‌های مرتبط در پروژه‌ها، سازمان‌دهی تیم‌‌ها و… آشنا شوند.

تمامی دوره‌ها به شکل رایگان و در راستای مسئولیت اجتماعی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر برای حمایت هرچه بیشتر از ایده‌های نوآورانه و استارت‌‌آپ‌ها ارائه می‌شود. ظرفیت حضور در وبینارها ۶۰۰ نفر است و اولویت حضور با شرکت‌کنندگانی است که زودتر ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند. این مجموعه وبینارها در طول دو ماه برگزار می‌شود و دوره زمانی ثبت‌نام هر کدام یک هفته پیش از آغاز هر دوره شروع می‌شود.

افراد پس از ثبت نام می‌توانند در تاریخ ذکر شده در وبینارها شرکت کنند. پس از پایان دوره گواهینامه‌ای از طرف مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر به افراد شرکت‌کننده اهدا می‌شود.

مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر فروردین ماه سال ۹۶ با همکاری دوجانبه شرکت سامسونگ الکترونیکس و معاونت پژوهشی دانشگاه امیرکبیر تهران و با هدف حمایت از ایده‌‌های نوآور و راهکارآفرین در حوزه‌های بهداشت و سلامت، محیط‌‌زیست، انرژی و آموزش افتتاح شد. تیم‌های جذب شده در مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر از خدماتی همچون فضای کار اشتراکی، حمایت مالی در بازه پیش بذری، مشاوره و آموزش، معرفی به سرمایه‌گذاران معتبر و… برخوردار می‌شوند.

راه‌های ارتباطی با مرکزفناوری سامسونگ-امیرکبیر :

http://www.samsung-aut-tech.com/

https://www.instagram.com/samsung.aut.tech/

https://twitter.com/SamsungAUT_Tech

https://t.me/samsung_aut_tech/530

https://www.linkedin.com/company/samsung-aut-tech

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا