مهارت‌های کاربردی با بیشترین فرصت شغلی در سال ۲۰۲۰ چه هستند؟

از جمله مهارت‌های کاربردی که دارای بیش‌ترین فرصت‌های شغلی در سال ۲۰۲۰ هستند، می‌توان به برنامه‌نویسی، تحلیل‌های مالی، بازاریابی و فروش اشاره کرد. طی سال‌های آینده تقاضا برای استخدام نیرو در این زمینه‌ها از سوی شرکت‌های مختلف، نه تنها کاهش پیدا نمی‌کند، بلکه با روند صعودی همراه خواهد بود. می‌توانید یکی از این مهارت‌ها را انتخاب کنید و با یادگیری آن نسبت به تعداد زیادی از افراد جویای کار که رقیب شما هستند، پیشی بگیرید.

مهارت‌های کاربردی با بیشترین فرصت شغلی در سال ۲۰۲۰ چه هستند؟

در این مطلب می‌خواهیم راجع به مهارت‌های کاربردی برای یادگیری که دارای بیش‌ترین فرصت شغلی در سال ۲۰۲۰ در ایران بوده‌اند، صحبت کنیم. بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی سازمان‌های فعال در حوزه‌ی آموزش مهارت و کاریابی، تعدادی از مهارت‌ها هستند که اگر آن‌ها را به خوبی بیاموزید، به احتمال زیاد در سال ۹۹ بیکار نخواهید ماند. در فضای کسب و کارهای کنونی تقاضای زیادی برای جذب نیروهای مسلط به این مهارت‌ها وجود دارد. همچنین می‌توان این مژده را به علاقه‌مندان داد که تقاضا برای این موارد از سوی شرکت‌های مختلف در گذر زمان، نه تنها کاهش پیدا نمی‌کند، بلکه با روند صعودی همراه خواهد بود. اگر کنجکاو هستید که بدانید این مهارت‌ها چه چیزهایی هستند، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

برنامه‌نویسی، تحلیل‌های مالی، بازاریابی و فروش از جمله مهارت‌های کاربردی برای یادگیری هستند که بیش‌ترین فرصت شغلی برای آن‌ها در سال ۹۹ وجود خواهد داشت. اگر علاقه‌مند به یکی از این موارد هستید می‌توانید با شرکت در دوره آموزش آنلاین مرتبط با حوزه‌ی دلخواهتان شرکت کنید و مهارت‌های تخصصی خود را ارتقا دهید. حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که کجا می‌توانید این مهارت‌ها را یاد بگیرید. خب در حال حاضر دوره‌های آنلاین متنوعی در فضای وب و اینترنت وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. اما آن‌چه که مهم است این است که دوره‌ای را انتخاب نمایید که بیش‌ترین تاثیر و کارایی را برای شما در پی داشته باشد و برای جذب راحت در بازار کار کمکتان کند.

یادگیری مهارت‌های کاربردی با سایت آموزش و کاریابی چراغ

سامانه‌ی هوشمند چراغ به عنوان نسل جدیدی از پلتفرم‌های کاریابی، آموزش‌های کاربردی در زمینه‌ی مهارت‌های گفته شده را در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد. کیفیت دوره‌های آموزشی در سایت چراغ، آن‌ها را به بهترین گزینه برای کسانی که به یادگیری مهارت‌های کاربردی در راستای بهبود شرایط شغلی و حرفه‌ایشان می‌اندیشند، تبدیل کرده است. مجرب‌ترین اساتید آموزشی در این دوره‌های آنلاین، تجارب خود را در اختیار کاربران گرامی قرار می‌دهند. آن دسته از مهارت‌های مهم برای یادگیری که دارای بیش‌ترین فرصت شغلی در سال ۲۰۲۰ هستند را در بخش قبلی ذکر کردیم. کافی است ببینید که به کدام یک از این مهارت‌ها علاقه‌مند هستید تا با یادگیری آن از تعداد زیادی از افراد جویای کار که رقیب شما هستند، جلو بزنید.

آموزش آنلاین برنامه نویسی در سایت چراغ، برنامه‌نویسی در زمینه‌های مختلف را از مبتدی تا پیشرفته به شما آموزش می‌دهد. برنامه‌نویسی از جمله مهارت‌های کاربردی برای یادگیری می‌باشد که با آموختن آن می‌توانید به موقعیت‌های شغلی بی‌نظیر و پردرآمد دست یابید. برای مثال، نوشتن مارکاپ‌ها و کدنویسی به منظور ایجاد یک وب‌سایت یا برنامه‌ی کاربردی از جمله مهارت‌های لازم برای توسعه‌ی وب است که باید بیاموزید. طراحی وب تعاملی، ساخت نرم‌افزار و اپلیکیشن کاربردی همگی با شرکت در دوره آموزش آنلاین برنامه‌نویسی در سایت چراغ برایتان امکان‌پذیر خواهد بود. پس تا دیر نشده در این دوره‌ی آموزشی شرکت نمایید. مطمئن باشید که اتفاقات خوبی در انتظارتان خواهد بود.

گفتیم که تحلیل‌های مالی و بازاریابی و فروش هم از دیگر مهارت‌های کاربردی برای یادگیری هستند که موقعیت‌های شغلی بسیاری برای آن‌ها در سال ۲۰۲۰ وجود دارد. آموزش‌های کاربردی و مفید در زمینه‌ی امور مالی و حسابداری، مارکتینگ و فروش هم به صورت تفکیک شده، در قسمت آموزش سایت چراغ وجود دارد که با یادگیری آن‌ها می‌توانید تصاحب‌گر فرصت‌های شغلی پرتقاضا و پردرآمد بازار کار باشید.

آموزش آنلاین بورس، یکی از ویژه‌ترین دوره‌های آموزشی سایت چراغ!

آموزش آنلاین بورس در سایت چراغ تمام نکات لازم برای موفقیت در بازار بورس و خرید یک سهام خوب را به شما می‌آموزد. آشنایی با بورس و روش‌های تحلیل در آن، یکی دیگر از مهارت‌های کاربردی برای یادگیری است که این روزها هر کسی به آن نیاز دارد. هرچند که این مهارت جزو مهارت‌هایی که در ابتدای مطلب به آن‌ها اشاره کردیم نیست. اما با توجه به بازار داغ این روزهای بورس، یادگیری این مهارت برای آن دسته از افرادی که به افزایش چند درصدی سرمایه در این بازار پر تلاطم فکر می‌کنند، توصیه می‌شود. در این دوره‌ی آموزشی تمام مفاهیم کلیدی با زبانی ساده و قابل فهم به علاقه‌مندان آموزش داده شده است. به‌گونه‌ای که حتی آن دسته از افرادی که هیچ دانش و اطلاعات خاصی نسبت به بازار بورس ندارند هم می‌توانند از این فیلم‌های آموزشی استفاده کنند و به یک شخص حرفه‌ای در این زمینه تبدیل شوند.

تمام مهارت‌های کاربردی که در بالا ذکر شد به شما کمک می‌کنند تا بتوانید با یادگیری آن‌ها در یک موقعیت شغلی خوب مشغول به کار شوید و درآمد کسب نمایید. البته، فراموش نکنید که مهارت‌های نرم (Soft Skills) همچنان در تمام کسب و کارها جایگاهی حیاتی و حتی در اولویت دارند. طبق نظرسنجی‌های انجام شده از مدیران اجرایی در آی بی‌اِم (IBM)، انعطاف‌پذیری، مدیریت زمان و توانایی کار تیمی به عنوان مهارت‌های اصلی بیان شده‌اند که اغلب مدیران برای استخدام و جذب نیرو مد نظر دارند. این مهارت‌ها را نیز در کنار مهارت‌‌های گفته شده می‌توانید در چراغ بیاموزید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا