مراجعه حضوری برای دریافت سرویس VDSL پذیرفتنی نیست

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: مراجعه حضوری برای دریافت سرویس VDSL در مناطق مختلف مخابرات تهران پذیرفتنی نیست و متقاضیان باید درخواست خود را به صورت ثبت نام غیرحضوری اعلام کنند.

مجله آنلاین موبنا – سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه مراجعه حضوری برای دریافت سرویس VDSL پذیرفتنی نیست،  گفت: سرویس VDSL در مناطق مختلف مخابرات تهران با توجه به امکانات مورد نیاز، ارائه و در شرایط فعلی تنها به مشترکان شرکت مخابرات ایران واگذار می‌شود.

*  مراجعه حضوری برای دریافت سرویس VDSL نداریم

وی افزود: مراجعه حضوری برای دریافت این سرویس پذیرفتنی نیست و متقاضیان باید درخواست خود را به صورت ثبت نام غیرحضوری اعلام کنند.

مراجعه حضوری برای دریافت سرویس VDSL پذیرفتنی نیست

* حمایت از تولید داخل از  برنامه‌های مخابرات است

صدری حمایت از تولید داخل را از جمله اقدامات و برنامه‌های پیش روی مخابرات عنوان کرد و ادامه داد: در حوزه شبکه انتقال و پروژه مخابرات نوری (DWDM ) که تا پیش از این در اختیار شرکت هواوی بود به بخش داخلی سپردیم و این پروژه در ۱۳ استان با تکنولوژی داخلی، موجب افزایش ظرفیت شبکه شد.

مراجعه حضوری برای دریافت سرویس VDSL پذیرفتنی نیست

*  خریداری ۶۰ میلیارد تومان باتری برای مراکز مخابراتی از یک شرکت داخلی

وی تصریح کرد: برای حمایت از توان داخلی، آمادگی کامل داریم چرا که بیش از ۱۳ هزار کیلومتر فیبرنوری در سال ۹۸ از طریق تولیدات یکی از شرکت‌های تولید کابل در کشور انجام شد. در همین حال در خصوص تولید مودم نیز با یک شرکت داخلی همکاری داریم و در زمینه باتری نیز در سال ۹۸ حدود ۶۰ میلیارد تومان باتری برای مراکز مخابراتی از یک شرکت داخلی خریداری شده است.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا