دانلود بازی استراتژی محبوب کستل کلش اندروید

Castle Clash – کستل کلش بازی محبوب، پرطرفدار و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژی از استودیوی بازی سازی IGG.COM برای دستگاه های اندروید است!

مجله آنلاین موبنا – پس از معرفی چندین بازی استراتژی برای اندروید، این بار قصد معرفی بازی جدید و فوق العاده زیبای Castle Clash را داریم که یکی از از پرطرفدارترین بازی های استراتژی در بین ۱۰ بازی برتر در ایالات متحده و کشورهای دیگر به شمار می رود و امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ نشان دهنده ی محبوبیت آن است. در این بازی شما باید با ساخت قلعه هایی مختلف و جمع اوری و ساخت یک سپاه از قهرمانان قدرتمند برای تبدیل شدن به بزرگترین جنگسالاری در جهان تلاش کنید و اعتیادآورترین بازی استراتژی را در اندرویدفون خود تجربه کنید. ارتشی را که می سازید می تواند شامل الف ها، دورف ها، جانوران مختلف و روبات ها باشد و خلاقیت شماست که بازی را پیش خواهد برد و می توانید قوی ترین امپراطوری جهان را تشکیل دهید. به بازیکن های سراسر جهان حمله ور شوید و با به غارت بردن منابع ان ها پول و امتیاز خود را افزایش دهید و علاوه بر بالا بردن سطح خود، در لیست برترین بازیکن های سراسر جهان (تاپ پلیر) قرار بگیرید و قدرت خود را به رخ دیگر کاربران سراسر جهان و همچنین دوستانتان بکشید.

دانلود بازی استراتژی محبوب کستل کلش اندروید

برخی از ویژگی های بازی Castle Clash اندروید :

  • امکان ایجاد ارتش قدرتمند با نیروهای وحشی
  • شامل بودن بیش از ۸۰ هیرو با قدرت های خاص
  • ابزارهای مختلف برای ساخت بهترین قلعه ها
  • نمایش میزان خون شخصیت ها برروی سر آن ها
  • امکان ایجاد گیلد و دعوت از دوستان برای کمک به یکدیگر
  • بودن شخصیت های دوست داشتنی و زیبا برای بازی
  • دارا بودن گرافیک عالی و موسیقی لذت بخش
  • امکان همگامسازی حساب بازی با گوگل برای ذخیره پیشرفت

دانلود بازی استراتژی محبوب کستل کلش اندروید

بازی بسیار زیبای Castle Clash را به تمام دوستداران بازی های استراتژی پیشنهاد می دهیم که می توانید جدیدترین نسخه ی آن را برای اولین بار در سطح وب و به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید دریافت کنید. بهتر است این مورد نیز ذکر شود که بازی کستل کلش تا به امروز حدود ۱۰۰ میلیون بار تنها از گوگل پلی دریافت شده است و از محبوب ترین بازی های استراتژیک به شمار می رود و اگر محبوبیت ان از کلش اف کلنز بیشتر نباشد کمتر هم نیست !

 توجه داشته باشید که:

—– همیشه اخرین نسخه ی بازی Castle Clash را از این صفحه از فارسروید دانلود کنید!
—– بازی به فیلت-رشکن نیاز ندارد – اینکه در بازی با خطایی مواجه شدید مشکل این است که اخرین نسخه را نصب نکرده اید.
—– در صورت مواجه شدن با خطای کانکشن ؛ تنها یک بار با فعال بودن فیلت-رشکن وارد بازی شوید و از ان بعد براحتی بالا میاید.

دستورالعمل نصب و اجرای نسخه دیتادار بازی Castle Clash :

– فایل فشرده را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. فایل نصبی را نصب و پوشه ی com.igg.castleclash را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید. در نهایت بازی را اجرا کنید.

 

دانلود نسخه دیتادار بازی (فایل نصبی + دیتا) – ۵۳۳ مگابایت

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا