دانلود برنامه افکت گذاری و ویرایش تصاویر اندروید!

با افزایش کیفیت روز افزون دوربین دستگاه های هوشمند کاربران به سمت استفاده از دوربین اسمارت فون خود رفته و کم کم از دوربین های عکاسی فاصله می گیرند.

مجله آنلاین موبنا – اما باید این را بدانید که یک دوربین عکاسی دارای قابلیت ها و استاندارد های خاصی می باشد که به دلیل برخی از محدودیت ها شاید هیچ گاه دوربین موجود بر روی دیوایس های اندرویدی از این قابلیت ها بهره ای نبرند. از این رو گروهی از توسعه دهندگان به کمک کاربران آمده اند تا با ساخت برنامه ای خاص دوربین موبایل آن ها را تا حدی به دوربین های عکاسی نزدیک نمایند! VSCO Cam Unlocked را می توان به گونه ای یک برنامه ی افکت گذاری و ویرایشگر بی نقص تصاویر دانست که توسط VSCO برای اندروید توسعه و در اختیار کاربران قرار داده شده است. در ابتدای نصب و پس از اولین اجرا، این اپ از شما می خواهد که توسط ایمیل و یا شماره تلفن همراه خود ثبت نام کنید! تعجب نکنید زیرا با ثبت نام علاوه بر نصب یک ابزار ویرایش تصویر و ویدئو به یک شبکه ی اجتماعی خارق العاده نیز وارد شده اید. انتخاب فایل ها به دلخواه شما بوده و می توانید تصاویر و فایل های ویدئویی را انتخاب نمایید؛ اما نکته ی حائز اهمیت این است که در حالت ویرایش ویدئو ابزار های موجود بسیار محدود بوده و همانند تصاویر نمی توانید مانور خاصی بر روی ان ها دهید. اگر توجه کرده باشید و همان طور که در عنوان مطلب نیز اشاره کرده ایم سیستم افکت گذاری در این نرم افزار بسیار خاص و متفاوت می باشد به گونه ای که تمام استاندارد ها در افکت ها رعایت شده است. تمامی افکت ها و ابزار های ویرایشی موجود از دوربین های فوق حرفه ای الهام گرفته شده و همه چیز را به گونه ای فوق العاده تغییر می دهند. بهتر است پس از ویرایش تصاویر خود، تعدادی از آن ها را در پروفایلتان قرار داده تا دیگر کاربران نیز بتوانند آن ها را مشاهده کرده و از توانایی هایتان مطلع شوند.

اپلیکیشن VSCO Cam به عنوان یکی از برترین نرم افزار های موجود در زمینه ی ویرایش فایل های ویدئویی و تصاویر توانسته است با بیش از ۵۰ میلیون دانلود فعال امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ را دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه ی آنلاک شده ی ان را بدون نیاز به پرداخت درون شبکه ی ۲۹.۹۹ دلاری دریافت نمایید.

توجه : برای باز شدن امکانات پولی برنامه از داخل اپ ثبت نام و ورود کنید.

 

دانلود فایل نصبی آنلاک Armeabi-v7a برنامه با لینک مستقیم – ۵۳ مگابایت

دانلود فایل نصبی آنلاک Arm64-v8a برنامه با لینک مستقیم – ۵۴ مگابایت

دانلود فایل نصبی آنلاک x86 برنامه با لینک مستقیم – ۵۴ مگابایت

دانلود فایل نصبی آنلاک x86_64 برنامه با لینک مستقیم – ۵۴ مگابایت

دانلود فایل نصبی مود لایت برنامه با لینک مستقیم – ۵۴ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا