جایزه یک میلیون دلاری هوآوی برای توسعه‌دهندگان خلاق نرم‌افزار

توسعه‌دهندگان برتر نرم‌افزار در پنج منطقه جغرافیایی از سراسر جهان، توانایی و مهارت خود را جهت توسعه اپلیکیشن‌های سازگار با پلتفرم HMS Core هوآوی به رقابت خواهند گذاشت.

مجله آنلاین موبنا –  ثبت نام در مسابقه HUAWEI App Innovation Contest یا  APP UP که از ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰ میلادی برابر با ۱۰ تیر ۱۳۹۹ آغاز شده است، در این مسابقه برترین توسعه‌دهنده‌های نرم‌افزاری از سراسر جهان، برای ارائه جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین اپلیکیشن‌ها بر پایه پلتفرم تراشه-دستگاه-سرویس ابری هوآوی یعنی HMS Core رقابت می‌کنند.

این اپلیکیشن‌ها باید بتوانند با ارائه راهکارهای خلاقانه روی زندگی روزمره کاربران تاثیرگذار باشند. رقابت App UP فرصتی را برای توسعه‌دهندگان در آسیا-اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا، آمریکای لاتین و چین ایجاد خواهد کرد تا مهارت‌ها و نوآوری‌های خود را به نمایش بگذارند.

این اپلیکیشن‌ها بر پایه HMS Core توسعه خواهند یافت و بسترهای لازم نظیر کیت یادگیری ماشینی، HiAI، موتور واقعیت افزوده و المان‌های دیگر را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد. به این ترتیب توسعه دهنده نرم‌افزاری با دسترسی به تمام بسترهای لازم، اپلیکیشن خود را بر مبنای HMS Core می‌سازد.

با توجه به رشد روزافزون فروشگاه نرم‌افزاری هوآوی یعنی AppGallery و جایگاه این مارکت به عنوان یکی از سه فروشگاه نرم‌افزاری برتر در سطح جهانی، برندگان این رقابت، فرصت آن را خواهند داشت تا اپلیکیشن خود را به طور شایسته در HUAWEI AppGallery به نمایش بگذارند. به این ترتیب، صدها میلیون کاربر دستگاه الکترونیکی هوشمند در بیش از ۱۷۰ کشور می‌توانند از نتیجه کار استفاده کنند.

از هدایای در نظر گرفته شده برای این رقابت می‌توان به جایزه نقدی یک میلیون دلاری در بخش‌های مختلف مانند بهترین اپلیکیشن، بهترین بازی، بهترین نرم‌افزار با تاثیرگذاری اجتماعی، محبوب‌ترین اپلیکیشن و … اشاره کرد.

جایزه یک میلیون دلاری هوآوی برای توسعه‌دهندگان خلاق نرم‌افزار

امکان رقابت در سطح جهانی به منظور نمایش قدرت فنی HMS Core، امکان تبادل نظر با متخصصان صنعت توسعه اپلیکیشن و بالاخره دسترسی رایگان به رویدادهای توسعه‌دهندگان هوآوی، دوره‌های آموزشی و دریافت گواهی‌های مربوطه نیز نکاتی قابل توجه در برگزاری این رویداد است.

هوآوی با برگزاری مراسمی آنلاین در تاریخ ۱۰ تیرماه ۱۳۹۹، نکاتی را به منظور برگزاری هرچه بهتر این رویداد ارائه کرد. به عنوان نمونه‌ای از بهترین مثال‌ ادغام اپلیکیشن‌ها با HMS Core، به اپلیکیشن Sketch AR اشاره کرد. نرم‌افزاری که از فناوری هوش‌مصنوعی HUAWEI HiAI به منظور ایجاد اپلیکیشنی هوشمندتر برای ایجاد آثار هنری استفاده می‌کند. یک نمونه دیگر، StorySign است که کیت یادگیری ماشینی را با فناوری تشخیص تصویر و راهکار تشخیص کاراکتر هوآوی یعنی HiAI Optical Character Recognition (OCR) ادغام کرده تا با ترجمه کتاب‌های محبوب و منتخب کودکان به زبان اشاره، آن‌‌ها را برای کودکان ناشنوا قابل استفاده کند.

جایزه یک میلیون دلاری هوآوی برای توسعه‌دهندگان خلاق نرم‌افزار

جهت ورود به این رقابت، نیاز است تا با مراجعه به وب‌سایت رسمی این رویداد در فاصله زمانی ۳۰ ژوئن تا ۳۰ آگوست ۲۰۲۰ میلادی یعنی از ۱۰ تیرماه ۱۳۹۹ تا  ۹ شهریور ۱۳۹۹ فرایند ثبت‌نام را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا