رشد ۱۸۸ درصدی ارزش سهام مخابرات در سال ۹۸

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، وی با تشریح نقش صنعت پیشران ICT به‌عنوان سرمایه‌ای اساسی برای جهش تولید اظهار داشت: ۸۰ درصد امکانات صنعت مخابرات، داخلی است و آمادگی کامل برای تأمین باقی‌مانده این تجهیزات بر اساس تجهیزات داخلی وجود دارد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در ماه‌های پایانی سال گذشته و امسال، شاهد افزایش چشمگیر سود خالص شرکت و رکوردشکنی نماد اخابر در بازار بورس بودیم که حاصل نگاه ویژه مجموعه مخابرات به توسعه پایدار به‌منظور تحقق سود مستمر بود.
وی با بیان اینکه رتبه و جایگاه ICT ایران در میان ۲۲۷ کشور، رتبه هشتم است، افزود: در تعداد مشترکین پهن باند ثابت، رتبه ۱۸ را در جهان داریم که با فعالیت‌های انجام‌شده، رکورد مصرف روزانه ۶ هزار و ۱۱۸ ترابایت ترافیک، در بخش ثابت شکسته شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین تأکید کرد تمام کارکنان و مدیران شرکت مخابرات ایران در مسیر خدمت‌رسانی به ذینفعان شرکت و در جهت دستیابی به چشم‌انداز اقتصاد دیجیتال با استفاده از تولید داخلی و توجه به سرمایه‌های ملی گام برمی‌دارند.
مهندس صدری بیان کرد: چشم‌انداز شرکت مخابرات ایران در افق ۱۴۰۰، تبدیل به یک شرکت پیشرو دیجیتال در کلاس جهانی و سفارشی‌سازی شده بر اساس خواست مشتری ست که در این مسیر با ایجاد ارتباط مناسب موردنیاز عموم، به دنبال ارائه متنوع‌ترین خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌منظور ارزش‌آفرینی حداکثری برای ذینفعان است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ساده‌سازی فرایندهای فروش و استفاده از فناوری‌های روز در اجرای تمام امور توسعه را از راهبردهای اساسی شرکت عنوان کرد و افزود: همسوسازی پتانسیل‌های اکوسیستم ICT کشور، جهت توسعه و ارائه خدمات و نگهداری، پشتیبانی و استفاده حداکثری از تجهیزات منصوبه جهت افزایش بهره‌وری، فصل نوینی را در به ثمر نشستن فعالیت‌های شرکت رقم زده است.
مهندس صدری همچنین اعلام کرد: در حوزه صنعت فاوا، افزایش ۳ برابری ظرفیت پهنای باند بین‌الملل، رشد ۶۰۰ درصدی در بازدید از محتوای بومی و تکمیل شبکه ملی اطلاعات با استفاده از زیرساخت‌های امن و پایدار شرکت مخابرات ایران، از دستاوردهای مهم در سال گذشته بوده است.
وی افزود: افزایش کیفیت خدمات روستایی با اجرای پروژه‌های متعدد نوسازی سایت‌ها و برقراری اتصال روستاهای قطع ارتباط شده و تنوع‌بخشی به خدمات دیجیتال و ارائه سرویس‌های ارزش افزوده مبتنی بر مشارکت و ارائه راهکارهای جامع از سیاست‌های کلیدی اجرا شده شرکت مخابرات ایران در یک سال گذشته است.
مهندس صدری افزود: توسعه شبکه انتقال، IP استان‌ها و core بین استانی و ارائه خدمات به شرکت‌های واجد شرایط در قالب بیت استریم از برنامه‌های در حال اجرای شرکت در سال ۱۳۹۹ است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت‌سازی کامل برای ۵ میلیون پورت پرسرعت VDSL و FTTH در راستای توسعه و تکمیل شبکه ملی اطلاعات از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت تا پایان امسال است.

خروج از نسخه موبایل