لوما دیزاین و یک بسته ۳۸ هزار یورویی برای قویترین شاسی بلند تاریخ آئودی! (+تصاویر)

ویژگی های برتر طراحی و پتانسیل بالایی که پیشرانه این خودرو همراه دارد؛ تبدیل به عاملی برای ماجراجویی تیونرهای مطرح جهان نیز شده است!

مجله آنلاین موبنا؛ مازیار دانیالی – آر اس کیو۸ یک شاخص در کارنامه آئودی محسوب می شود زیرا این خودرو عنوان سریع ترین شاسی بلند تمام دوران این برند آلمانی را یدک می کشد. آر اس کیو۸ با موتور ۸ سیلندر ۴ لیتری توربودوقلو در هماهنگی با موتور الکتریکی ۴۸ ولتی هیبرید ملایم ارائه می شود که مجموع خروجی آن برابر با ۶۰۰ اسب بخار و گشتاور برابر با ۵۹۰ پوندفوت است.

ویژگی های برتر طراحی و پتانسیل بالایی که پیشرانه این خودرو همراه دارد؛ تبدیل به عاملی برای ماجراجویی تیونرهای مطرح جهان نیز شده است! از این رو شاهد هستیم که کراس اوور مذکور وارد برنامه های شخصی سازی بسیار جذابی می شود تا رکوردهای بالاتری را نیز ثبت کند.

پیش از این در گروه خودروی عصرایران به معرفی نمونه ۹۰۰ اسب بخاری از منهارت پرفورمنس و همچنین نمونه ارائه شده توسط “آ ب ت” پرداختیم. در مطلب امروز نیز سراغ یک نسخه ویژه از آر اس کیو۸ می رویم که توسط لوما دیزاین دیگر تیونر مطرح آلمانی ارائه شده است.

لوما دیزاین این پروژه را با نام لوما سی ال آر ۸ آر اس معرفی می کند. در بسته مذکور جزئیات فیبرکربنی برای قاب گریل(جلوپنجره)، فلیرها(هلال بالای فندر(گلگیر))،رکاب، اسپویلر لیپپ، آینه ها و اسپویلر عقب ارائه می شود.

همچنین بخش های کربنی در پنل درب ها و دیفیوزر عقب نیز زیبایی خاصی به پروژه لوما داده است.

در کابین نیز مجموعه پدال های آلومینیومی اسپرت، کفپوش مخصوص با لوگوی لوما دیزاین و پوشش چرم اختصاصی برای تمام بخش ها ارائه شده است.

در بخش پیشرانه نیز با تغییرات تیونر، میزان خروجی به ۶۹۴ اسب بخار افزایش یافته است. گشتاور نیز برابر با ۶۷۱ پوندفوت محاسبه شده است. سیستم اگزوز جدید با ۴ خروجی به تنفس هرچه بهتر موتور کمک می کند.

بسته جدید لوما دیزاین برای این کراس اوور آلمانی با هزینه نصب و رنگ حدود ۳۸ هزار یورو هزینه خواهد داشت. دریافت سفارش برای سی ال آر ۸ آر اس از سه ماهه پایانی سال جاری میلادی آغاز می شود.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا