خودروی کوچک و مناسب رانندگی در شهرهای شلوغ(+تصاویر)

آر۲ در کلاس خودروهای جعبه ای قرار می گیرد و به رغم شباهت هایی به محصولات معتبر جهانی؛ رویکردهای مدرنی را در طراحی خود به نمایش می گذارد.

مجله آنلاین موبنا؛ مازیار دانیالی گریت وال موتورز در راستای رقابت جدی تر با سایک و SGMW از یک خودروی الکتریکی مینیاتوری با نام اورا آر۲ رونمایی کرده است. آر۲ در واقع نسخه بروزشده آر۱ است که جزئیات طراحی آن کاملا بهبود یافته و به یک محصول تولید انبوه مناسب شهرهای شلوغ تبدیل شده است.

آر۱

آر1

آر۱

آر1

آر۲ در کلاس خودروهای جعبه ای قرار می گیرد و به رغم شباهت هایی به محصولات معتبر جهانی؛ رویکردهای مدرنی را در طراحی خود به نمایش می گذارد. این خودرو از منظر ابعاد برابر با ۳۶۲۵ میلیمتر در طول، ۱۶۶۰ میلیمتر در عرض و ۱۵۳۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۴۹۰ میلیمتر است.

چراغ های مستطیلی و شکل خاص گریل(جلوپنجره) و بامپر(سپر) یکپارچه در بخش دماغه بر جذابیت های این محصول افزوده است.

تصاویر رسمی و نهایی مدل آر۲

با کاهش اورهنگ(مقدارفاصله نوك دماغه ماشين تا جلوي چرخ جلو) در جلو و همچنین قسمت عقب، فضای کابین به بیشترین حد ممکن رسیده است.خط سقف و ستون آخر نیز به مراتب در مقایسه با آر۱ مربعی تر هستند.

قسمت عقب آر۲ بسیار ساده و براساس اصول طراحی مینیمال شکل گرفته است. چراغ اصلی این بخش حالتی مخفی دارد و بصورت خطی زیر شیشه عقب روشن می شود.

هنوز تصاویر رسمی از فضای کابین منتشر نشده است.

در بخش پیشرانه از موتور الکتریکی با خروجی ۴۸ اسب بخار و باتری لیتیوم-یون استفاده شده است. برد حرکتی آر۲ نیز برابر با ۳۵۰ کیلومتر گزارش شده است. وزن خالص این خودرو ۱۰۱۰ کیلوگرم است.

تصاویر مدل مفهومی آر۲

مدل مفهومی اورا آر۲

مدل مفهومی اورا آر2

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا