انتخاب کاغذ دیواری با اکسون

برای ساختمان رنگ بهتر است یا کاغذ دیواری؟ دلایل استفاده از کاغذ دیواری به جای رنگ

در جواب این سوال باید بگوييم يكی از مهمترين دلايل استفاده از کاغذ دیواری اين است كه طرح ها و رنگ هايی كه به وسيله كاغذ ديواری می توان روی ديوار به وجود آورد، در حقيقت با نقاشی ديوارها غيرممكن است. چرا كه كاغذ ديواری گاهی اوقات تركيب چندين رنگ و طرح مي باشد.

انتخاب کاغذ دیواری با اکسون

جهت مشاوره و خرید بهترین کاغذ دیواری ها با بهترین کیفیت برای تغییر دکوراسیون منزلتان با مشاوران مجرب ما در اکسون تماس بیرید.

  • ۲۶۱۵۳۴۱۷ – ۲۶۱۵۳۷۳۵ – ۲۶۱۵۳۸۹۵

 

کاغذ دیواری، خلق نقشی خاص با جلوه ای متمایز بر روی دیوار

رنگ آميزی ديوارها كاری بسيار عالی و ايده آل است، اما به شرطی كه تمايل به تك رنگ بودن ديوارها داشته باشيد يا بخواهيد از دو رنگ متفاوت با هم، اما ساده برای ديوار های مجاور استفاده كنيد. اما اگر تمايل داريد طرح و نقشی خاص را با جلوه ای جذاب و متمايز بر ديوار داشته باشيد يا منظره ای ديدنی را روی ديوار خانه خود ايجاد كنيد، تنها راه، استفاده از كاغذ ديواری است؛ زيرا در صورتی كه شما در زمينه هنر طراحی و نقاشی توانايی خوبی نداشته باشيد، ايجاد طرح و نقش زيبا روی ديوار، مطمئنا از توان شما خارج خواهد بود، بنابراين اينجاست كه كاغذ ديواری بهترين گزينه برای دكوراسيون است.

انتخاب کاغذ دیواری با اکسون

کاغذ دیواری طرح آجر در اتاق نشیمن

شاید بپرسید چه لزومی دارد از طرح‌های آجری در اتاق نشیمن استفاده کنیم؟ از نظر قوانین طراحی داخلی، استفاده از بافت های متفاوت می‌تواند از خستگی و کسل کنندگی موجود در فضا بکاهد. یک مثال خیلی ساده را در نظر بگیرید. هنگام انتخاب کوسن برای مبل بهتر است که از پارچه‌هایی با جنس‌های متفاوت یا حتی طرح متفاوت استفاده کنید. مثلاً طرح‌های چهارخانه، راه راه و همچنین ساده و تک رنگ. این کار باعث می‌شود که کوسن‌های شما علاوه بر جلوه کردن، فضا را از یکدستی و یکنواختی بیرون بیاورند. در مورد دیوارها نیز این قانون صادق است. استفاده از کاغذ دیواری باعث می‌شود که طرح و بافتی مجزا روی هر دیوار ایجاد کنید که به اتاق شما عمق می‌بخشد. شما کافی است که دیوار یک سمت از اتاق نشیمن خود را با کاغذ دیواری طرح آجر بپوشانید. این طرح سه بعدی و طبیعی خصوصاً برای دیوار پشت تلویزیون بسیار مناسب است. طرح‌های آجری در رنگ‌های نارنجی، قرمز، طوسی و سفید موجود هستند. رنگ‌های قرمز و نارنجی باعث می‌شوند که دیوار پشت تلویزیون شما دورتر به نظر رسیده و بر اثر خطای دید، فضای شما به چشم بیننده بزرگ‌تر به نظر برسد. طرح‌های آجری طوسی و سفید نیز حال و هوایی روستایی به سبک طراحی داخلی اسکاندیناوی به منزل شما می‌بخشند. اگر به دنبال ترکیب المان‌های مدرن و سنتی با یکدیگر هستید، می‌توانید از یک کاغذ دیواری با طرح آجر در اتاق نشیمن خود به همراه مبلمان مدرن استفاده کنید.

کاغذ دیواری کلاسیک چیست؟

هنگامی که از یک سبک معماری و طراحی خاص صحبت می‌کنیم، تنها می‌توانیم که مرزهای آن سبک را مشخص کنیم. به عنوان مثال کاغذ دیواری کلاسیک معمولاً دارای طرح‌های گل، حیوانات، طبیعت و الگوهای هندسی سنتی است. معمولاً طرح‌های سنتی مرزبندی مشخصی نسبت به طرح‌های مدرن دارند؛ هرچند همان‌طور که گفتیم امکان تعریف دقیق هر کدام از این سبک‌ها وجود ندارد. به عنوان مثال طرح‌های مدرن شامل الگوهای هندسی، طرح‌های انتزاعی و گاهی نیز طرح‌های طبیعی می‌شوند. کاغذ دیواری‌های مدرن برای استفاده در آپارتمان‌هایی با سبک معماری معاصر و همچنین خانه‌های نه چندان سنتی مناسب هستند. در حالی که کاغذ دیواری‌ کلاسیک را باید در فضاهای سنتی و کلاسیک استفاده کرد.

انتخاب کاغذ دیواری با اکسون

موارد استفاده از کاغذ دیواری کلاسیک

کاغذ دیواری کلاسیک را می‌توان در هر فضایی که حال و هوایی سنتی داشته باشد استفاده کرد. اما معمولاً بزرگ‌ترین مشتریان این نوع از کاغذ دیواری‌ها هتل‌ها و رستوران‌ها هستند. استفاده از کاغذ دیواری کلاسیک در هتل‌ها برای ایجاد حس راحتی و همچنین حس خوب در خانه بودن صورت می‌گیرد. معمولاً استفاده از طرح‌های روشن در هتل‌ها برای بیشتر شدن نور اتاق و همچنین ایجاد حس آرامش توصیه می‌شود. برخی از هتل‌ها از چند نوع کاغذ دیواری کلاسیک مختلف برای اتاق‌های خود استفاده می‌کنند. به این ترتیب هر اتاق می‌تواند طرح منحصر به فرد و کاراکتر خاص خود را داشته باشد. معمولاً برای این منظور از کاغذ دیواری‌های موجود در یک کاتالوگ بهره گرفته می‌شود.کاغذ دیواری‌هایی که در یک کاتالوگ قرار دارند، از نظر تم و طرح معمولاً با یکدیگر نزدیکی دارند. شما نیست اگر بخواهید از چند نوع کاغذ دیواری مختلف برای اتاق‌های منزلتان استفاده کنید، بهتر است که کاغذهای موجود در یک کاتالوگ را برای خرید مد نظر قرار دهید.

کاغذ دیواری گلدار به عنوان تابلوی هنری

علاقه به طراحی با استفاده از نقوش طبیعی، حتی در قالب سبکهای هنری در طول تاریخ رایج بوده است. هنری که بیشتر از فرمهای موجود در طبیعت و گیاهان ایده می‌گرفت.

از جنبه های موثر در طراحی داخلی ساختمان، بکارگیری عنصری اثربخش به نام کاغذ دیواری است. کاغذهای دیواری‌ مدرن می‌توانند ساده یا به صورت طرح دار و بافته‌شده با الگوهای گرافیکی باشند تا جهت خلق فضای دلخواه، ما را یاری دهند. از گذشته تا به امروز طرحهای گلدار کاغذ دیواری جهت دکوراسیون فضاهای داخلی منزل و محیط کار استفاده شده اند تا روحیه و منش جاری در طبیعت وارد فضا شده و روح بخش تعاملات روزانه ساکنین باشد.

درخانه های مدرن امروزی کنار دیواره هایی که موجب بوجود آمدن فضاهایی با کاربری متنوع هستند، به کارگیری انواع کاغذ دیواری گلدار می تواند خرق عادتی خوشایند ایجاد کرده و آرامشی دلخواه برای افراد خانه به منظور ایجاد یک دورهمی صمیمانه فراهم آورد. همچنین می توان از این نوع کاغذ دیواری به عنوان وجه تمایزی در طراحی فضاهای نشیمن بهره گرفت تا به تنهایی بتواند در کنار جداره های کم اثر و بی حرکت، خودنمایی کند.کاغذ دیواری اتاق خواب

بهتر است تابلوهای هنری را به دور از این نوع کاغذ دیواری قرار داد تا خودش همانند یک اثر هنری بدرخشد.

به عنوان مثال کافیست کاغذی گلدار را با رنگ پس زمینه ی مناسب و هماهنگ با چرخه رنگی بکار رفته درکل فضای خانه، به روی جداره ای کار کنیم تا محلی برای آرامش اهالی خانه خلق شود.

می توانیم فضای اتاق خواب دختر دلبندمان را به باغی رویایی برای فرزند خود تبدیل کنیم که استراحت و بازی برای او به رویایی کودکانه تبدیل شود. البته کاغذ دیواری گلدار در اغلب اتاق خواب ها استفاده می شود و این فقط مختص به اتاق دخترها نیست.

از مناسبترین فضاها برای استفاده از کاغذ دیواری با طرح گل، اتاق خواب های مستر و دیواراصلی یا همان دیوار پشت تخت است که می تواند آرامش بخش باشد و تنشهای ذهنی روز را التیام دهد.

انتخاب رنگ و سایز طرح گل موجود در کاغذ دیواری ارتباط مستقیم به روحیه، سلیقه، میزان نور و ابعاد دیواره ای دارد که مورد طراحیست. در انتخاب رنگ و طرح کاغذ سعی کنید براساس سلیقه خود عمل کنید زیرا طرح خاص در کنار رنگ های مورد علاقه شما حالتی رویا گونه خلق می کند و با ایجاد فضایی آرام حالتی مجلل به خانه می بخشد. کاغذ دیواری گل دار را می توان در خانه یا اداره یا مراکز تجاری استفاده کرد اما اغلب مصارف خانگی دارد.

کابین دوش لاریس

درب اتوماتیک ماندگار

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا