آتکا ۲۰۲۱؛ شاسی بلند جدید سئات پس از فیس لیفت موفق! (+تصاویر)

سئات مجموعه متنوعی از رینگ را برای سفارش پیش روی مشتریان خود قرار داده است؛ ۱۴ مدل مختلف رینگ از ۱۶ تا ۱۹ اینچی در نوع خود یک رکورد محسوب می شود! همچنین ۱۰ رنگ بدنه نیز در کاتالوگ فروش آتکا قرار داده شده است.

مجله آنلاین موبنا؛ مازیار دانیالی SEAT کمپانی خودروسازی اسپانیایی است که برگردان نام آن در فارسی به شکل سه آت، سیات و همچنین سئات نیز نوشته شده است. این مجموعه فعالیت خود را در سال ۱۹۵۰ میلادی آغاز کرده و هم اکنون جز گروه بزرگ فولکس واگن است.

آتکا ۲۰۲۰

آتکا 2020

تغییرات ظاهری فیس لیفت ۲۰۲۱

اخیرا تصاویری جدید از کراس اوور آتکا منتشر شده که در واقع فیس لیفت ۲۰۲۱ این محصول سئات محسوب می شود. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ تغییراتی در بخش دماغه شامل گرافیک چراغ های اصلی، الگوی گریل(جلوپنجره)، الگوی مه شکن ها و جزئیات کرومی ایجاد شده تا آتکای جدید زیباتر از قبل شود و البته شباهت آن به شاسی بلندهای آئودی نیز بیشتر شده است.

در نمای عقب نیز بروزرسانی در چراغ های اصلی و جزئیات آن قسمت مشاهده می شود.

سئات مجموعه متنوعی از رینگ را برای سفارش پیش روی مشتریان خود قرار داده است؛ ۱۴ مدل مختلف رینگ از ۱۶ تا ۱۹ اینچی در نوع خود یک رکورد محسوب می شود! همچنین ۱۰ رنگ بدنه نیز در کاتالوگ فروش آتکا قرار داده شده است.

کابین

در قسمت کابین از نمایشگر دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی به عنوان جایگزین نشانگر سنتی آمپر استفاده شده است. نمایشگر سیستم سرگرمی نیز با توجه به آپشن در اندازه ۸.۲۵ و ۹.۲ اینچی ارائه می شود. گرمکن فرمان، گرمکن شیشه جلو نیز بخشی از آپشن آتکا هستند. گرم کن شیشه از فناوری کلیماکوت استفاده می کند که طی ۲ الی ۳ دقیقه عملیات یخ زدایی را انجام می دهد. پیام خوشامدگویی نوری هوشمند که مقابل درب جلو روی زمین نمایش داده می شود نیز یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصول است.

پیشرانه

در بخش پیشرانه گزینه های متنوعی قابل سفارش است که شامل نمونه ۱ لیتری ۳ سیلندر توربوشارژ محور جلو با ۱۰۸ اسب بخار خروجی و جعبه دنده دستی، نمونه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر ۱۴۸ اسب بخاری با آپشن جعبه دنده دوکلاچه اتوماتیک و نمونه ۲ لیتری مجهز به سامانه تمام چرخ محرک با ۱۸۷ اسب بخار خروجی و جعبه دنده دی اس جی می شود.

برای علاقه مندان به موتورهای دیزل نیز یک گزینه جدید در نظر گرفته شده که شامل نمونه ۲ لیتری تی دی آی با ۱۱۴ اسب بخاری یا نمونه قویتر ۱۴۸ اسب بخاری می شود. در قسمت جعبه دنده نیز نمونه دستی یا دی اس جی قابل سفارش است. برای پیشرانه دیزل سامانه تمام چرخ محرک نیز در نظر گرفته شده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا