پرفروش ترین استیشن واگن بازار اروپا با گزینه های متنوع پیشرانه (+تصاویر)

اشکودا برای کابین اسکات نیز تغییراتی در نظر گرفته تا اسکات از سایر اعضا خانواده اوکتاویا متمایز باشد. صندلی ها، کنسول طرح چوب و جزئیات کرومی بخشی از این برنامه است.

مجله آنلاین موبنا؛‌مازیار دانیالی اشکودا با بروزرسانی خط تولید اوکتاویا بدنبال ارائه محصولات متنوع تری در این کلاس است. معرفی مدل اسکات راهبردی در راستای هدف مذکور است. اسکات در مقایسه با مدل قبلی اوکتاویا کومبی ۱۵ میلیمتر ارتفاع بیشتری از سطح زمین دارد تا قابلیت های افرودی آن ارتقا یابد. اسکات همچنین ۱۶ میلیمتر در طول و ۱۵ میلیمتر در عرض توسعه بیشتری دارد.

گفتنی است کومبی پرفروش ترین استیشن واگن قاره اروپا است.

اکتاویا کومبی

اکتاویا کومبی

رینگ ها در حالت استاندارد ۱۸ اینچی هستند و نمونه ۱۹ اینچی نیز به عنوان آپشن ارائه می شود.

اشکودا (+تصاویر)

در حالیکه مدل قبلی اوکتاویا در تمامی تریم ها مجهز به سامانه تمام چرخ محرک بود، اوکتاویا اسکات جدید برای اولین بار تریم محرک جلو را نیز به عنوان راهکاری برای ارائه یک محصول ارزانتر همراه خود دارد.

اشکودا (+تصاویر)

گفتنی است اشکودا کمپانی تولیدکننده خودرو در جمهوری چک است که از سال ۱۸۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و در سال ۱۹۹۱ تبدیل به یکی از زیرمجموعه های گروه بزرگ فولکس واگن شد.

اشکودا (+تصاویر)

در بخش پیشرانه گزینه های متنوعی پیش روی مشتریان قرار خواهد داشت:

یکی نمونه ۱.۵ لیتری تی اس آی با ۱۵۰ اسب بخار خروجی و دیگری نسخه ۲ لیتری تی دی آی دیزل با ۱۱۵ اسب بخار خروجی. این پیشرانه ها با جعبه دنده ۶ سرعته دستی هماهنگ شده اند.

اما پیشرانه ۱.۵ لیتری تی اس آی ایی-تِک نیز در کاتالوگ فروش اشکودا قرار خواهد داشت که به مفهوم استفاده از پیشرانه هیبرید ملایم و جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک خواهد بود.

برای آن گروه از مشتریان که قدرت بیشرتی از اوکتاویا اسکات می خواهند دو گزینه جذاب در نظر گرفته شده است: موتور قدرتمندتر ۲.۰ لیتری تی اس آی با ۱۹۰ اسب بخار خروجی و موتور ۲.۰ لیتری تی دی آی اِوو  با ۲۰۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر.

اشکودا (+تصاویر)

اشکودا برای کابین اسکات نیز تغییراتی در نظر گرفته تا اسکات از سایر اعضا خانواده اوکتاویا متمایز باشد. صندلی ها، کنسول طرح چوب و جزئیات کرومی بخشی از این برنامه است. روی کنسول اصلی یک نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی قرار دارد.

اشکودا (+تصاویر)

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا