کراس اوور لوکس آلمانی قیمت خورد! (+تصاویر)

پورشه به منظور بهبود کیفیت رانندگی در هر دو مدل از سیستم تعلیق فعال استفاده می کند و در مقایسه با کاین اس میزان ارتفاع خودرو هنگام رانندگی ۳۰ میلیمتر کاهش یافته است.

مجله آنلاین موبنا؛‌مازیار دانیالی – کاین یکی از مشهورترین محصولات پورشه در بازار جهانی است که برای مخاطبان ایرانی نیز کاملا شناخته شده، است. این کراس اوور سایز متوسط لوکس و اسپرت از سال ۲۰۰۲ تا کنون روی خط تولید قرار دارد.

نسل اول این خودرو از ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰، نسل دوم از ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ و نسل سوم از ۲۰۱۸ تا کنون تولید شده است. در این بین انواع نسخه های ویژه، فیس لیفت ها و مدل های هیبریدی نیز عرضه شده است.

پورشه به تازگی تصاویری از کاین جی تی اس مدل ۲۰۲۱ منتشر کرده که در ادامه مطلب نگاهی به ویژگی های آن خواهیم داشت. براساس اطلاعات ارائه شده؛ عرضه این مدل و همچنین کاین جی تی اس کوپه ۲۰۲۱ از پاییز در بازار آمریکا آغاز خواهد شد و قیمت پایه برای مدل کوپه ۱۱۰۵۰۰ دلار و برای کاین جی تی اس برابر با ۱۰۷۳۰۰ دلار خواهد بود.

مدل ۲۰۲۱ از تریم جی تی اس

مدل 2021 از تریم جی تی اس

هر دو مدل از پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندر توربودوقلو با ۴۵۳ اسب بخار و گشتاور ۴۵۷ پوندفوت استفاده می کند. این مجموعه با یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است. سامانه تمام چرخ محرک نیز برای هر دو مدل فعال است.

کاین جی تی اس کوپه بطور استاندارد از پکیج اسپرت کرونو استفاده می کند که در واقع فناوری پرفورمنس استارت لانچ کنترل اختصاصی پورشه را در مدل کوپه قرار داده است. با حضور این ویژگی؛ مدل کوپه طی ۴.۲ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد.

در کاین جی تی اس فناوری مورد اشاره فقط به شکل آپشن ارائه می شود و بدون حضور آن، خودرو طی ۴.۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد.

بیشینه سرعت هر دو مدل برابر با ۲۷۰ کیلومتر برساعت است.

پورشه به منظور بهبود کیفیت رانندگی در هر دو مدل از سیستم تعلیق فعال استفاده می کند و در مقایسه با کاین اس میزان ارتفاع خودرو هنگام رانندگی ۳۰ میلیمتر کاهش یافته است.

دیفیوزر و سیستم اگزوز اسپرت صدای خروجی پیشرانه را در کاین جی تی اس و مدل کوپه بسیار جذاب کرده است. پورشه در مدل کوپه پکیج کاهش وزن اسپرت را نیز به عنوان آپشن پیش روی مشتریان قرار داده که بروزرسانی در سیستم اگزوز طی تمام مسیر آنرا شامل می شود.

رینگ های ۲۱ اینچی آر اس اسپایدر به رنگ مشکی ساتین از دیگر ویژگی های جذاب محصولات معرفی شده، است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا