مراسم رونمایی از شیوه‌نامه ايمني – بهداشتي هتل‌هاي هما برگزار شد

مراسم رونمایی از شیوه‌نامه ايمني – بهداشتي هتل‌هاي هما با عنوان هما به روال تازه Homa new normal

مجله آنلاین موبنا – به گزارش روابط عمومی گروه هتل‌های هما، در این مراسم که با حضور علی رحیم‌پور مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا)، جهانگیر حسن‌زاده مدیرعامل گروه هتل‌های هما، فعالان و مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی در صنعت گردشگری و اساتید دانشگاه در حوزه گردشگری و نانوفناوری برگزار شد، شیوه‌نامه ايمني – بهداشتي هما به روال تازه Homa new normal در هتل همای تهران رونمایی و به مرحله اجرا رسید.

مراسم رونمایی از شیوه‌نامه ايمني – بهداشتي هتل‌هاي هما برگزار شد

در این شیوه‌نامه ايمني – بهداشتي با همکاری اساتید و متخصصین دانشگاه صنعتی شریف در قالب شرکت فناوری نانو پارس، تلاش شده است با استفاده از فناوری نانو و ضدعفونی و پاکسازی سطوح و محیط با ماندگاری زمانی بالا، زمینه جلب اعتماد گردشگران و جذب گردشگران خارجی و داخلی به هتل‌ها فراهم شود.

مراسم رونمایی از شیوه‌نامه ايمني – بهداشتي هتل‌هاي هما برگزار شد

مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا) شامگاه چهارشنبه در نشست خبری این مراسم با اشاره به خسارت عظیم صنعت گردشگری به دلیل شیوع بیماری کرونا، گفت: این شیوه‌نامه با استفاده از فناوری نانو برای نخستین بار در کشور و به‌صورت انحصاری ایجاد شده و تلاش شده است با اجرای این شیوه‌نامه اعتماد عمومی به حوزه گردشگری و هتلداری بازگردانده شود.

علی رحیم‌پور هگتا را یک مجموعه فروش عمده در حوزه گردشگری عنوان کرد و افزود: شیوع بیماری کرونا در کشور اشتغال بسیاری از افراد شاغل و آموزش دیده در حوزه گردشگری را با خطر جدی مواجه کرده است و ما با اقدامات خود در تلاش هستیم ذینفعان صنعت گردشگری همچنان فعال بمانند.

مراسم رونمایی از شیوه‌نامه ايمني – بهداشتي هتل‌هاي هما برگزار شد

مدیرعامل گروه هتل‌های هما نیز در این مراسم گفت: شیوه‌نامه ايمني – بهداشتي رونمایی شده حاصل فعالیت و مشارکت جامعه علمی کشور در یک کارگروه ۴۵ روزه و مطالعه تمامی دستورالعمل‌های سازمان‌های بین‌المللی جهانی است که می‌تواند زمینه فعالیت مجدد صنعت هتلداری در کشور را فراهم نماید.

جهانگیر حسن‌زاده با اشاره به اجرای آزمایشی ۱۵ روزه این شیوه‌نامه قبل از رونمایی اظهار داشت: این شیوه‌نامه با همکاری جامعه علمی کشور و پوشش دادن تمام بخشهای هتل از لحظه ورود تا خروج میهمان، یک طرح قابل دفاع و اعتماد ساز برای گردشگران و میهمانان هتل‌های هما و دیگر هتل‌ها و مراکز اقامتی است.

مراسم رونمایی از شیوه‌نامه ايمني – بهداشتي هتل‌هاي هما برگزار شد

ابوالقاسم دولتی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف نیز در تشریح چگونگی استفاده از نانوفناوری در این شیوه‌نامه گفت: شرکت دانش‌بنیان شریف نانوپارس با توجه به پیچیدگی‌های ویروس کووید ۱۹ و نیازمندیهای بخش‌های مختلف هتل، این شیوه‌نامه را با استفاده از نانو ذرات به منظور ماندگار شدن فرایند پاکسازی برای ساعت‌های متمادی و با استفاده از دستگاههای استریل یو وی و اوزون برای پاکسازی ظروف و البسه و ربات‌هایی برای پاکسازی فضای اتاق‌ها و راهروها در کنار استفاده از روش‌های معمول مانند محلول ضدعفونی و درگاههای ورودی به مرحله اجرا رسانده است.

مراسم رونمایی از شیوه‌نامه ايمني – بهداشتي هتل‌هاي هما برگزار شد

گروه هتل‌های هما همگام با برترین هتل‌های زنجیره‌ای دنیا و با شعار هما به روال تازه Homa new normal و با فعالیت و مشارکت جامعه علمی کشور در یک کارگروه ۴۵ روزه و مطالعه تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی سازمان‌های بین‌المللی در زمینه مقابله با کووید ۱۹ توانسته است با اجرای یک شیوه‌نامه ایمنی – بهداشتی با رعایت استانداردهای بین‌المللی، زمینه فعالیت مجدد صنعت هتلداری را فراهم نماید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا