جریمه ۲۲۵ میلیون دلاری برای تماس‌های تلفنی تبلیغاتی

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا قصد دارد جریمه ای ۲۲۵ میلیون دلاری بر علیه دو شرکت در تگزاس وضع کند.علت این جریمه تماس‌های تلفن خودکار تبلیغاتی با هزاران شهروند است.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش انگجت، تماس‌های تلفنی تبلیغاتی مزاحم که از طریق نرم افزارهای رباتیک به صورت خودکار صورت می گیرد به یک معضل جدی برای مردم آمریکا و بسیاری از کشورهای دیگر جهان مبدل شده و برخی شرکت های تبلیغاتی از این روش برای ایجاد مزاحمت مداوم برای افراد عادی استفاده می کنند.
دو شرکت Jakob Mears و John Spiller با برقراری بیش از یک میلیارد تماس تبلیغاتی رباتیک از ژانویه تا می سال ۲۰۱۹ رکوردشکنی کرده و موجب اعتراض گسترده مردم آمریکا شده بودند. انتظار می رود وزارت دادگستری آمریکا هم با تحمیل جریمه ۲۲۵ میلیون دلاری به این دو شرکت موافقت کند.
این دو شرکت نه چندان مشهور و خوشنام که در زمینه ارائه خدمات بیمه فعالیت می کنند، خود را به دروغ نماینده شرکت های بیمه مشهور دیگری معرفی کرده و تلاش می کردند به این شکل اعتماد عمومی را جلب کنند. اما تماس های مکرر آنها با مردم باعث خشم آنها و تماس با شرکت های بیمه خوشنام برای اعتراض و کاهش مشتریان آنها می شود و همین مساله به شکایت های گسترده از این دو شرکت و تحمیل جریمه ای بی سابقه به آنها انجامید.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا