دانلود اپلیکیشن اطلاع رسانی وقایع مخصوص اندروید

LED Blinker Notifications Pro – Manage your lights یک نرم افزار جالب، پیشرفته و کاربردی در زمینه ی اطلاع رسانی اطلاعیه ها و وقایع مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب و داشتن آن می توانید در سریع ترین زمان ممکن از تمامی وقایع باخبر شوید!

مجله آنلاین موبنا – روش کار نرم افزار تولید شده توسط استودیوی Mario Ostwald، بدین صورت می باشد که با دریافت اس ام اس ها، تماس ها و یا اطلاعیه های مختلف ال ای دی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما شروع به چشمک زدن به رنگ های مختلف می کند ؛ اگر گوشی و یا تبلت شما دارای ال ای دی نیست نگران نباشید چرا که در این صورت برنامه از صفحه ی نمایش دستگاه شما برای چشمک زدن و باخبر سازی شما از اطلاعیه ها استفاده خواهد نمود! بدون شک اگر نوار اطلاع رسانی پیشفرض اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما ضعیف عمل می کند و قصد دارید عملکرد آن را تا حد قابل قبولی بهبود ببخشید، برنامه ی کاربردی LED Blinker Notifications Pro می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد! همین الان نسخه کامل این اپ را دانلود و نصب بکنید و بگویید به ان چه امتیازی می دهید!؟

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن فوق العاده LED Blinker Notifications Pro اندروید :

  • چشمک زدن ال ای دی موبایل شما برای شارژ کم باتری (-۱۰ درصد)
  • چشمک زدن ال ای دی در صورت دریافت پیغام از مسنجرهای اسکایپ، واتس آپ و …
  • پشتیبانی از طیف گسترده ای از اپلیکیشن های کاربردی تقویم، تماس ها و …
  • دارا بودن بخشی با عنوان تنظیمات شخصی برای سفارشی سازی چشمک، ارتعاش و غیره
  • دارا بودن تابع Autostart برای راه اندازی خودکار برنامه پس از روشن شدن دستگاه
  • دارا بودن محیطی بسیار ساده به همراه توابع کاربردی و بدون نیاز به روت بودن دستگاه

اپلیکیشن اطلاع رسانی LED Blinker Notifications Pro هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ می باشد و با قیمت ۲.۴۱ دلار به فروش می رود و ما امروز جدیدترین و آخرین نسخه آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم ؛ در نسخه پولی ما همه قابلیت ها به صورت رایگان و بدون محدودیت زمانی در دسترس اند.

 

دانلود فایل نصبی پولی برنامه با لینک مستقیم – ۳ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا