شاسی بلند مطرح چینی و بروزرسانی موفق آن! (+تصاویر)

هاوال اچ۶ جدید براساس پلتفرم جدید B30 گریت وال موتورز شکل گرفته که طول خودرو در آن حدود ۴۶۰۰ میلیمتر است.

مجله آنلاین موبنا؛ مازیار دانیالی –  گریت وال یکی از نام های شناخته شده صنعت خودروی چین در ایران است. محصولات خانواده شاسی بلند هاوال از مهمترین تولیدات این گروه خودروسازی است که همواره جز پرفروش ترین تولیدات بخش داخلی صنعت خودروسازی چین نیز بوده است. هاوال در مقایسه با سایر چینی ها در جلب اعتماد مخاطبان خودروی چینی عملکرد موفقی داشته است. سابقه تاسیس گریت وال موتورز به ۱۹۸۴ میلادی باز می گردد.

اخیرا تصاویر به اصطلاح “جاسوسی” از هاوال اچ۶ جدید در اختیار رسانه ها قرار گرفته است که از آن به عنوان نسل جدید اچ۶ نام می برند. آنطور که ار تصاویر مشخص است در بخش پیشرانه با حضور مدل های پلاگین هیبرید، هیبرید و برقی دونیرو تبدیل به یک انتخاب فناورانه شده است.

پیشرانه اصلی در اچ۶ جدید، مدل نسل سوم ۱.۵ لیتری های این کمپانی است که در مقایسه با ۱.۵ لیتری های کنونی عملکرد بهینه تر و قدرت بیشتری دارد.

به احتمال زیاد؛ پیشرانه با یک جعبه دنده ۷ سرعته دی سی تی هماهنگ خواهد شد. بیشینه بازده حرارتی پپشرانه جدید گریت وال به ۳۸ درصد می رسد که با استانداردهای زیست محیطی داخلی چین و اروپا هماهنگ است.

گرافیک جذاب چراغ های اصلی جلو و عقب با استفاده از ال ایی دیی و هالوژن بهبود یافته است. شیشه عقب در مقایسه با نسل کنونی اچ۶ بزرگ تر شده است و از منظر ابعاد بدنه نیز بروزرسانی موفق قابل مشاهده است.

هاوال اچ۶ جدید براساس پلتفرم جدید  B30 گریت وال موتورز شکل گرفته که طول خودرو در آن حدود ۴۶۰۰ میلیمتر است.

فضای داخلی از زبان طراحی جدیدی برخوردار است. آمپر دیجیتال که جایگزین نشانگر سنتی شده و یک نمایشگر اصلی در ابعاد بزرگ از ویژگی های جدید این خودرو است. شکل و مکانیسم سردنده نیز کاملا بروزرسانی شده است. ترمز دستی الکترونیکی و استراحتگاه دست از دیگر موارد قابل اشاره براساس تصاویر است.

گفتنی است هاوال اچ۶ از سال ۲۰۱۱ تا کنون روی خط تولید گریت وال موتورز قرار دارد. نسل اول آن از ۲۰۱۱ تا کنون و نسل دوم نیز از ۲۰۱۷ تا کنون تولید می شود. همانطور که می بینید حتی نسل اول این خودرو نیز همچنان تولید می شود و در بازارهای خارجی نیز با توجه به کیفیت و قیمت مناسب طرفدار دارد.

نسل اول از ۲۰۱۱ تا کنون

نسل اول از 2011 تا کنون

نمای عقب نسل اول

نمای عقب نسل اول

نسل دوم از ۲۰۱۷ تا کنون

نسل دوم از 2017 تا کنون

نمای عقب

نمای عقب

کابین نسل دوم

کابین نسل دوم

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا