دانلود بازی ماجرایی جالب «ارواح جنگل انگلروود» اندروید (+دیتا)

Spirits of Anglerwood Forest – ارواح جنگل انگلروود اولین بازی رسمی استودیوی مستقل Mike Braverman که یک استودیوی یک نفره است می باشد.

مجله آنلاین موبنا – این بازی زیبا در سبک ماجرایی تولید و با قیمت ۳.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده است. فارسروید اولین وب سایت بین تمام سایت های ایرانی است که نسخه خریداری شده و کامل Spirits of Anglerwood Forest را تهیه و آن را به صورت رایگان خدمت شما عزیزان عرضه می نماید. این بازی زیبا و اسرارآمیز یک عنوان جالب با داستانی سرگرم کننده و مرموز است که در آن شما در نقش پسربچه ای به نام Edgar Fenn از یک خانواده معمولی می باشید.

دانلود بازی ماجرایی جالب «ارواح جنگل انگلروود» اندروید (+دیتا)

ادگار یک پسر روستایی است که در کارها به پدر و مادرش کمک می کند. خانه خانواده Fenn در نزدیکی یک جنگل مرموز و اسرارآمیز واقع شده است. یک روز پدر ادگار به او می گوید هیچ وقت شب ها به این جنگل نرود و توضیحاتی از یک سنت خانوادگی عجیب به او می دهد. دقیقاً فردای همان شب، ادگار با یک صدای متفاوت از خواب بیدار می شود و خیلی سریع به اتاق والدینش می رود و متوجه می شود که آن ها خانه را ترک کرده اند! همه چیز عجیب و غیرعادی به نظر می رسد و به همین خاطر ادگار به سمت جنگل می رود تا پدر و مادرش را پیدا کند. شما در طول بازی در نقش این شخصیت هستید و هدف اصلی شما باید پیدا کردن راز و رمز ناپدید شدن پدر و مادر ادگار و همچنین کشف راز قدیمی مربوط به خانواده Fenn باشد.

دانلود بازی ماجرایی جالب «ارواح جنگل انگلروود» اندروید (+دیتا)

حالا در بازی Spirits of Anglerwood Forest شما باید مأموریتی سخت و دشوار را دنبال کنید تا به حقایق دست پیدا کرده و راز پنهان این بازی را متوجه شوید. همانطور که پدر ادگار به او گفته بود، این جنگل در شب ها خطرناک و به هیچ وجه جای مناسبی برای یک کودک نیست. با این حال قهرمان داستان ما برای پیدا کردن خانواده اش راهی جز ورود به این جنگل ندارد. وقتی وارد جنگل می شوید متوجه حضور نیروهایی تاریک در آن مکان خواهید شد. این نیروها در واقع ارواحی هستند که در این جنگل زندگی می کنند.

دانلود بازی ماجرایی جالب «ارواح جنگل انگلروود» اندروید (+دیتا)

آن ها به محض دیدن شما به سمتتان می آیند و تنها راهی که بتوان مانع نزدیک تر شدن آن ها شد روشن کردن یک فانوس است. در طول جنگل می توانید این فانوس ها را پیدا کنید و هر زمان که یک روح شما را پیدا کرد، از دست او فرار کنید و فانوس را روشن کنید تا روشنایی آن باعث دور کردن ارواح شود. بعد از اینکه تاریکی جنگل جای خود را به نور خورشید داد، وقت آن می رسد تا به شهر بازگشته و با شخصیت های مختلف صحبت کنید و از آن ها کمک بگیرید. به نظر می رسد کسی از اهالی این دهکده حرف های ادگار را باور نمی کند و اینطور که پیداست این فقط شما هستید که می توانید ارواح جنگل انگلروود را ببینید! وقتی که دوباره شب از راه برسد، مجدداً شما یک طعمه برای ارواح خواهید بود پس باید همیشه با کمک فانوس امنیت خود را فراهم کنید. در طول بازی Spirits of Anglerwood Forest باید سعی کنید به مکان های مختلف بروید و سرنخ های زیادی پیدا کنید. شما باید مراسم عجیبی که پدر ادگار به او آموخته است را هر شب اجرا کنید. کلیت این بازی در ۱۲ مرحله دنبال می شود. آیا موفق به کشف ماجرای پنهان این بازی می شوید؟ به ادگار کمک کنید تا بتواند از این ماجراجویی خطرناک جان سالم به در برده و همچنین پدر و مادرش را پیدا کند. بازی Spirits of Anglerwood Forest همینک به صورت خریداری شده و تست شده آماده دانلود می باشد.

دانلود بازی ماجرایی جالب «ارواح جنگل انگلروود» اندروید (+دیتا)

توجه : بازی برروی همه دستگاه های armeabi-v7a و arm64-v8a قابل نصب و اجرا است.

تغییرات نسخه ی v1.2.5 :

* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.mikebraverman.lighttheway را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 

 

 دانلود فایل نصبی بازی با لینک مستقیم – ۲۷ مگابایت

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا