دانلود اپلیکیشن شخصی‌سازی پنل تنظیم صدای اندروید

تنظیم صدا روی اندروید یکی از کار هایی است که هر روز ده ها بار انجام می دهیم، به خاطر همین استفاده زیاد، روی همه گوشی ها، دکمه های فیزیکی برای تنظیم صدا وجود دارد.

مجله آنلاین موبنا – در اندروید های قدیمی هنگامی که از این دکمه ها برای تغییر صدا استفاده می کردیم، یک پنچره به صورت پاپ آپ نمایش داده می شد که در آن سطح صدا مشخص بود و می شد به صورت لمسی هم سطح صدا را تغییر داد. اما در اندروید های جدید، این پاپ آپ، دارای گزینه های متنوعی است که آن را به یک پنل کامل برای تنظیم صدا تبدیل کرده است. در اندروید های غیر رسمی و کاستوم رام ها مثل MIUI و …. این پنل حتی بهتر هم شده است و علاوه بر زیباتر شدن، امکانات متنوعی دارد که آن را بسیار کاربردی تر می کند. اگر می خواهید ظاهر پنل تنظیم صدای خود را تغییر دهید، برنامه ای که امروز در فارسروید معرفی می کنیم را نباید از دست بدهید. Ultra Volume: Custom Slider control & themes عنوان یک اپلیکیشن برای شخصی سازی و تغییر ظاهر پنل تنظیم صدا، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Treydev Inc توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه پس از نصب با پنل پیش فرض تنظیم صدا، جایگزین می شود و هنگامی که یکی از دکمه های تغییر صدا را فشار می دهید، به صورت پاپ آپ روی صفحه نمایش، نمایان می گردد. با این برنامه می توانید تم های مختلفی روی پنل تنظیم صدا اعمال کرده و ظاهر آن را تغییر دهید. از جمله این تم ها می توان به تم MIUI، IOS13 و …. اشاره کرد. علاوه بر زیباسازی و اعمال تم، می توان ویژگی ها و گزینه های بیشتری به پنل تنظیم صدا اضافه کرده و آن را بسیار کاربردی تر کرد. برنامه قابلیت ادغام با استتوس بار و نویگیشن بار را هم دارد و از آن ها هم می تواند برای تغییر تنظیمات صدا استفاده نماید. برای بالا بردن طول عمر دکمه های فیزیکی تغییر صدا، می توانید به جای استفاده از آن ها از یک gesture برای نمایان کردن پنل تنظیم صدا استفاده نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Ultra Volume: Custom Slider control & themes اندروید:

  • دارای تم ها و اسکین های مختلف مثل iOS 13، MIUI، OxygenOS، OneUI و بسیاری دیگر
  • قابلیت شخصی سازی کامل رنگ های پنل
  • امکان استفاده از حالت گرادینت برای زیباسازی پنل
  • امکان تغییر موقعیت نمایش پنل و تغییر اندازه آن
  • تنظیمات رفتاری :‌ تنظیم میزان باقی ماندن روی صفحه، لرزش گوشی هنگام رسیدن به حد تعیین شده
  • استفاده از gesture برای نمایان کردن پنل

اپلیکیشن Ultra Volume: Custom Slider control & themes ابزاری عالی و بسیار کابردی برای شخصی سازی پنل صداست که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

 

 دانلود فایل نصبی کامل برنامه با لینک مستقیم – ۲ مگابایت

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا