دانلود پکیج ۵۰ بازی آرکید کلاسیک و پیکسلی «فنکید» اندروید (+مود)

Fancade – فنکید نه فقط یک بازی، بلکه یک پکیج از مجموعه ای بیش از ۵۰ بازی مختلف در سبک آرکید می باشد که همگی آن ها در قالب یک بازی جمع آوری شده اند.

مجله آنلاین موبنا – این پکیج با ارزش و جذاب توسط یک توسعه دهنده اهل سوئد به نام Martin Magni ساخته شده است. تک تک این بازی ها به صورت جداگانه طراحی شده اند و آقای Martin Magni با زحمات بسیار، همه این بازی ها را در قالب یک بازی تکی گردآوری کرده و همه آن ها را فقط در یک فایل نصبی جای داده است و نام مجموعه خود را Fancade گذاشته است. نکته جالب و حائز اهمیت بازی Fancade حجم باورنکردنی آن است! شاید باور نکنید اما فایل نصبی Fancade کمتر از ۱۷ مگابایت حجم دارد و شامل بیشتر از ۵۰ بازی مختلف می باشد! حقیقتاً از این نظر باید به شدت این توسعه دهنده خلاق و حرفه ای را تحسین کرد. فارسروید مفتخر است که برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی، این پکیج با ارزش و دوست داشتنی را خدمت شما عزیزان ارائه کرده است. خیلی از گیمرها علاقه دارند تا چندین و چند بازی را در قالب یک بازی اصلی در اختیار داشته باشند. در حالی که همه بازی سازها، بازی های خود را به صورت تکی منتشر می کنند، هستند توسعه دهندگانی که به فکر این دسته از بازیکنان باشند. Martin Magni یکی از همین توسعه دهندگان است که با ساخت و انتشار بازی Fancade حسابی علاقه مندان به بازی های کلاسیک و آرکید را ذوق زده کرده است!

 

حالا Fancade اینجاست تا این دسته از بازیکنان دیگر به دنبال نصب تک تک چندین بازی به صورت مجزا نباشند! با نصب همین یک بازی، شما صاحب بیشتر از ۵۰ عنوان مختلف می شوید. ما قبلاً هم در فارسروید از این مدل بازی ها معرفی و منتشر کرده بودیم. بازی هایی مثل Puzzle Glow ، Puzzlerama ، Puzzledom ، Stickman Party و Arcade Games از جمله این موارد هستند که هر کدام چندین و چند بازی را شامل می شوند. بازی Fancade یک نکته اساسی دارد. هر بازی که در این مجموعه قرار دارد، در یک بخش به نام World قرار دارد. شما برای اینکه بتوانید همه این بازی ها را داشته باشید، می بایست ستاره جمع آوری کنید و با کمک ستاره ها، بازی های جدید را آنلاک کنید. برای این کار باید بازی ها را به ترتیب انجام دهید و به نوعی هر کدام را به پایان برسانید تا جایزه و امتیاز آن بازی را به دست بیاورید و سپس به جهان بعدی بروید و یک بازی جدید دیگر را تجربه کنید. اما جدا از همه این موارد، فنکید خصوصیتی بی نظیر دارد که آن را با هر بازی دیگری متمایز کرده است! این بازی قابلیتی دارد که در آن، خود شما نیز می توانید یک بازی بسازید! درواقع همه بازی های این مجموعه به شکلی توسط بازیکنان دیگر طراحی شده اند. به همین دلیل، سازنده بازی می گوید که هر از گاهی بازی های جدیدی به این مجموعه چند ده تایی اضافه خواهد شد. بنابراین باید گفت که در بازی Fancade شما نه فقط یک گیمر ساده، بلکه می توانید یک بازی ساز هم باشید! پس وقت را تلف نکنید و همین حالا این بازی جذاب را دریافت کنید و حسابی لذت ببرید!

 

 دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۱۶ مگابایت

 دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم – ۱۶ مگابایت

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا