پیگیری مشکل معلمان در دستور کار دولت قرار گرفته است

فرج الله عارفی شامگاه دوشنبه در جلسه تجلیل از معلمان پیشکسوت ونمونه جیرفت اظهار داشت: در بحث توجه به معیشت معلمان  قانون اساسی مبنای کار قواست، بنابر اصل ۷۵ قانون اساسی مجلس نمی‌تواند قانونی مصوب کند که بار مالی برای دولت داشته باشد مگر اینکه  منبع آن مشخص شده باشد. نماینده مردم جیرفت در مجلس …

فرج الله عارفی شامگاه دوشنبه در جلسه تجلیل از معلمان پیشکسوت ونمونه جیرفت اظهار داشت: در بحث توجه به معیشت معلمان  قانون اساسی مبنای کار قواست، بنابر اصل ۷۵ قانون اساسی مجلس نمی‌تواند قانونی مصوب کند که بار مالی برای دولت داشته باشد مگر اینکه  منبع آن مشخص شده باشد.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی گفت: از تلاش‌های فرهنگیان شهرستان جیرفت برای کسب مقام‌های استانی و کشوری تشکر می‌کنم، ما هر چه داریم از معلمان است.

عارفی با اشاره به مشکل معیشتی معلمان  تصریح کرد: با پیگیری‌های  مشکل معیشت معلمان در مجلس، سال گذشته   ۱۲هزار میلیارد اعتبار ودر سال۹۴   به ۲۴ هزار میلیارد اعتبار در نظر گرفته شده است و باید در برنامه ششم مسئله معیشت معلمان مانند سایر کشورهای دیگر در نظر گرفته شود.

وی دغدغه مهم خود را اداره کل شدن آموزش و پرورش جیرفت دانست و بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که پیگیر آن در مجلس بودیم استقرار اداره کل اموزش و پرورش جنوب کرمان است که دولت باید لایحه‌ای را به مجلس ارایه دهد تا این مشکل برطرف شود.

دکمه بازگشت به بالا