دانلود بازی ماجرایی-تعاملی «سیاه چاله مرگبار» اندروید (+دیتا)

Deathtrap Dungeon – سیاه چاله مرگبار یک بازی تعاملی (Interactive) ویدئویی است که در دسته بازی های ماجراجویانه قرار گرفته و با قیمت ۶.۴۹ دلار به انتشار رسیده است.

مجله آنلاین موبنا –  این بازی به وسیله استودیوی بریتانیایی Branching Narrative توسعه داده شده و در گوگل پلی منتشر شده است. فارسروید درست همزمان با انتشار این بازی در گوگل پلی، نسخه خریداری شده و پولی این بازی را تهیه و بعد از بررسی های لازم آن را برای دانلود به صورت رایگان عرضه کرده است تا شما دوستان و همراهان همیشگی فارسروید بتوانید آخرین نسخه آن را به صورت تست شده و کامل دانلود و روی دیوایس اندرویدی تان نصب کنید. قابل ذکر است که فارسروید همچنین اولین وب سایت ایرانی منتشر کننده این بازی می باشد. این بازی با نام کامل Deathtrap Dungeon: The Interactive Video Adventure در گوگل پلی در دسترس قرار دارد و همان گونه که از این نام پیداست، این بازی یک عنوان کاملاً تعاملی است. این سبک از بازی ها چند وقتیست که راه خود را به بازی های موبایلی پیدا کرده و اتفاقاً طرفداران بسیاری هم دارند. برخی از جذاب ترین این بازی ها که قبلاً در فارسروید خدمت شما معرفی شده بودند عبارت اند از عناوینی مثل SIMULACRA 2 ، She Sees Red , Hijacker Jack و Recontact Istanbul:Eyes Of Sky که می توانید با کلیک روی نام هر کدام آن ها را مشاهده و دانلود کنید.

 

دانلود بازی ماجرایی-تعاملی «سیاه چاله مرگبار» اندروید (+دیتا)

بازی Deathtrap Dungeon: The Interactive Video Adventure مثل بازی های نام برده در همین سبک عرضه شده است اما جنب و جوش عناوین مذکور را ندارد و بیشتر از اینکه حالت اکشن و پر زد و خورد داشته باشد، یک بازی تعاملی ساده و ماجرایی در قالب یک عنوان روایتی (Narrative) می باشد. راوی اصلی این بازی آقای Eddie Marsan می باشد که در آثار معتبری همچون Fast & Furious Hobbes & Shaw, Deadpool 2 و Atomic Blond نقش راوی داستان را داشت. سازنده این بازی از آن به عنوان یک اثر داستانی در قالب داستان های شبانه و قصه های مخصوص خواب یاد می کند. با این تعریف باید گفت، در طول بازی، آقای Eddie Marsen در نقش راوی، قرار است داستانی را بازگو کند که شما نقش اصلی آن هستید. بازی در سه بخش اصلی دنبال می شود. بخش اول، بخش روایت گونه آن است که طی آن آقای مارسن راجع به داستان بازی توضیحاتی داده و آن را قدم به قدم پیش می برد. بخش دوم، بخش انتخاب های مهم و تصمیمات حیاتی شما در نقش شخصیت اصلی بازی است.

 

دانلود بازی ماجرایی-تعاملی «سیاه چاله مرگبار» اندروید (+دیتا)

در Deathtrap Dungeon: The Interactive Video Adventure هر از گاهی داستان متوقف شده و ادامه آن منوط به انتخاب یکی از گزینه ها به وسیله شما خواهد بود. شما باید انتخاب های درستی داشته باشید و برای اینکه انتخاب های شما مناسب باشند، باید داستان بازی را به خوبی متوجه شوید. از این رو باید گفت که انجام بازی Deathtrap Dungeon: The Interactive Video Adventure صرفاً برای کسانی که با زبان انگلیسی تا حدی آشنا هستند می باشد و اگر با این زبان آشنا نیستید، به نظر نمی رسد که بتوانید چیزی از آن متوجه شده و در نتیجه داستان بازی را کشف کنید و لذت ببرید! بازی Deathtrap Dungeon: The Interactive Video Adventure بخش سومی هم دارد که طی آن، شما باید بازی های پازلی ساده ای مثل انداختن تاس را انجام دهید. در مجموع می توان گفت که این بازی برای علاقه مندان به بازی های تعاملی و روایتی جذابیت خواهد داشت. این بازی همینک به صورت تست شده آماده دریافت می باشد. با نگاهی به ویدئوی تریلر بازی می توانید بیشتر با ویژگی های آن آشنا شوید.

دانلود بازی ماجرایی-تعاملی «سیاه چاله مرگبار» اندروید (+دیتا)

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.branchingnarrative.dddroid را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 

 دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۱ مگابایت

 دانلود فایل دیتا کامل بازی با لینک مستقیم – ۳۱۰۰ مگابایت

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا