بررسی آنلاین وضعیت مخابرات منطقه یزد توسط مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

چهارمین برنامه زنده اینستاگرامی مهندس صدري با موضوع بررسي مباحث مربوط به مخابرات منطقه یزد برگزار شد.

<a href=”https://www.mobna.com” target=”_blank” rel=”noopener noreferrer”><strong><span style=”color: #3366ff;”>مجله آنلاین موبنا </span></strong></a> – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت، چهارشنبه۲۴ اردیبهشت ازساعت ۲۱ از طريق برنامه زنده اینستاگرامی با مخاطبان پیرامون بررسی وضعیت و مسائل کلی مخابرات منطقه یزد و همچنین پرسش و پاسخ با مخاطبان و کارکنان از طریق صفحه شخصی خود به نشانی sm_ sadri به گفتگو پرداخت.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به تشریح وضعیت آماری شبکه مخابرات در استان یزد پرداخت و بیان داشت: استان یزد با بیش از ۵۳۷ هزار تلفن ثابت مشغول به کار دارای ضریب نفوذ ۴۳.۳۸ درصد کشور و بیش از ۱۰۰ هزار پورت ADSLفعال در بخش دیتا و بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ کیلومتر در کشور دارای اهمیت می باشد.

مهندس سیدمجید صدری از منطقه یزد به عنوان مهمترین قطب گردشگری و فرهنگی کشور یاد کرد و افزود: استان یزد به لحاظ جایگاه فرهنگی و تاریخی و همچنین مسیر ترانزیت، یکی از مهمترین قطب های گردشگری و اقتصادی کشور است، از اینرو، باید دارای شبکه مخابراتی پایدار با ظرفیت مناسب باشد.

وی در ادامه افزود: استان یزد به عنوان اولین منطقه ویژه علمی و فناوری کشور و وجود کارخانه های تولیدی در حوزه فناوری اطلاعات از بُعد مخابرات و فناوری جایگاه ویژه ای در کشور دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت و گویی که با مهندس زارع ده ابادی، مدیر مخابرات منطقه یزد داشت ضمن تاکید برلزوم ارتباط نزدیک مدیران با کارکنان از ایشان خواست، ساز و کار ارایه خدمات غیر حضوری حداکثری به مردم فراهم تا مشتریان تا جایی که ممکن است به مراکز مخابراتی مراجعه نکنند.

مهندس سید مجید صدری، در بخش دوم برنامه زنده اینستاگرامی خود با تعدادی از کاربران و مخاطبان از طیف های مختلف به ویژه کارکنان منطقه یزد به صورت زنده به گفت و گو پرداخت و به سوالات آنان پاسخ داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا