دانلود بازی آموزشی «داستان های شهری» اندروید (+مود)

Urban City Stories – داستان های شهری عنوان یک بازی در ژانر آموزشی است که توسط استودیو بازی سازی PlayToddlers برای دستگاه های اندروید منتشر شده است.

مجله آنلاین موبنا –  استودیو بازی سازی یاد شده پیش از این هم چند بازی دیگر را ساخته است که تقریباً همه آنها سبک و سیاق یکسانی دارند. بازی پیش رو هم مثل بازی های قبلی در یک جهان باز ساخته شده است، جایی که گیم پلی شگفت انگیز آن تجربه ای جدید و هیجان انگیز را برای شما به ارمغان می آورد. در این بازی می توانید روتین روزانه خود را فراموش کنید و به یک شهر جدید رفته و داستان های جدیدی را برای خودتان رقم بزنید. مکان های زیادی در بازی Urban City Stories وجود دارد که می توانید در آنها آزادانه جست و جو کنید. تمام این مکان ها پر از رمز و راز ها و سورپرایز های مختلف خواهد بود. این کلان شهر بزرگ تنها از قوانین شما تبعیت می کند و تخیلات شما می تواند فراموش نشدنی ترین داستان ها را در آن به وجود بیاورد. به طور مثال شما می توانید کنترل یک خانواده شهری را به عهده بگیرید و کار های روزمره آنها مثل نظافت، خرید از بیرون، پخت و پز، جا به جایی اساسیه را در آپارتمان شان انجام دهید. یا اینکه کنترل یک سوپر مارکت را به عهده بگیرید و کارهایی از قبیل خرید محصولات جدید،‌ پر کردن قفسه های خالی، رسیدگی به صندوق، و تمیز کردن دور و اطراف سوپرمارکت را انجام دهید.

یا شاید بخواهید در بازی Urban City Stories به اداره پلیس بروید و کارهایی مثل رسیدگی به شکایات، بررسی پرونده ها، و کارهای دیگر پلیسی را انجام دهید. یا شاید هم فقط بخواهید خوش بگذرانید و یک پارتی بزرگ تشکیل دهید که در خاطره ها ماندگار بماند. در کنار جهان گسترده این بازی، امکان دسترسی و استفاده از انوع و اقسام لباس ها هم برای شما فراهم شده است و شما می توانید لباس تمام کاراکتر ها را تعویض کنید و مطابق با سلیقه تان آنها را فشن کنید و علاوه بر آن لوازم تزئینی و مدل مو های مختلف را هم امتحان کنید و همه چیز را با هم ست کنید. سپس می توانید از لحظه های خارق العاده ای که پدید می آورید عکس بگیرید و آنها را با دوستان تان به اشتراک بگذارید. روی هم رفته این بازی دارای ویژگی های بسیار زیادی است که برخی از آنها شامل: گیم پلی آزادانه با هدف سرگرمی، مکان های متنوع و گوناگونی مثل بانک، کافه تریا، خانه های آپارتمانی، خانه های سنتی، اداره پلیس، مترو، کلاب های پارتی، سوپرمارکت، فروشگاه لباس، بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن، و بسیاری ویژگی های دیگر است که در طول بازی بیشتر با آنها آشنا خواهید شد. Urban City Stories توانسته از میان آراء گیمر ها امتیاز ۳.۸ از ۵.۰ را در مارکت اندروید به دست بیاورد و ما قصد داریم این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در انتهای همین مطلب می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده این بازی را از سرورهای ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه v1.0.2 :

* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است

 

 دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۴۳ مگابایت

 دانلود فایل نصبی مـود بازی با لینک مستقیم – ۴۳ مگابایت

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا