دانلود برنامه مبدل فایل ویدئویی به صوتی مخصوص اندروید

همانطور که مستحضرید، بسیاری از موزیک ها قبل از انتشار به صورت صوتی در حالت موزیک ویدئو در سایت ها انتشار داده می شوند؛ جدا از این گاه پیش می آید که به یک موزیک ویدئو علاقه مند می شویم و نمی توانیم فایل صوتی آن را از دیگر وبسایت ها به دست اوریم.

مجله آنلاین موبنا – در چنین شرایطی ابزار های تبدیل فرمت جزو بهترین گزینه های موجود به شمار می روند که با کمک آن ها می توانید نیازتان را در زمینه بدست اوردن موزیک ها برطرف کنید. Video To Audio Converter,UltraFast Mp3 Converter PRO عنوان یک اپلیکیشن ساده و کاربردی برای تبدیل فرمت فایل های ویدئویی به صوتی مخصوص اندروید می باشد که توسط شرکت Solution Cat Ltd توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با بهره مندی از یک محیط ساده به کاربرانش اجازه می دهد تا به راحتی انواع ویدئو های خود را به فایل mp3 تبدیل کنند و آن را به صورت جداگانه ذخیره نمایند. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این ابزار کم حجم سرعت بسیار بالایش در نمایش خروجی ها می باشد که می توان ان را در نوع خود بی نظیر دانست. قبل از تبدیل فرمت قسمت دلخواه ویدئو خود را برش دهید و تنها فایل صوتی قسمت برش داده شده را استخراج کنید. همان طور که اشاره شد هیچ گزینه پیچیده ای در این استارت اپ وجود ندارد و کاربران قادرند تا به سادگی از آن استفاده نمایند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Video To Audio Converter,UltraFast Mp3 Converter PRO اندروید :

  • تبدیل فایل های ویدئویی به صوتی تنها با یک اشاره
  • سرعت بسیار بالای در استخراج فایل های خروجی
  • اجرای ویدئو قبل از تبدیل آن به mp3
  • توانایی برش قسمت دلخواه خود از ویدئو کلیپ انتخابی
  • اجرای فایل صوتی پس از تبدیل
  • نبود هیچ گونه پیچیدگی در محیط برنامه

اپلیکیشن Video To Audio Converter,UltraFast Mp3 Converter PRO با بهره مندی از قابلیت هایی کاربردی در محیطی ساده توانسته است امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را دریافت نمایید.

 

 دانلود فایل نصبی حرفه ای برنامه با لینک مستقیم – ۶ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا