گوشی Huawei Y8s رونمایی شد؛ چهار دوربین در میان‌رده مدرن و چشم‌نواز

گوشی هوشمند Huawei Y8s با دو دوربین جلو و دوربین دوگانه پشت رونمایی شد.

مجله آنلاین موبنا – در ماه گذشته اطلاعاتی درباره یک گوشی جدید از برند هوآوی با عنوان Huawei Y8s منتشر شده بود. بالاخره این گوشی هوشمند به طور رسمی معرفی شد.

گوشی هوآوی Y8s به صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن Full HD+ مجهز شده است. همچنین ناچ در قسمت بالای این صفحه‌نمایش به چشم می‌خورد. این بریدگی دو دوربین سلفی را به همراه اسپیکر مخصوص مکالمه در خود جا داده است. برای گرفتن سلفی می‌توانید از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با مشخصه گشودگی دیافراگم f/2.0 کنار دوربین ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 جهت تار کردن پس‌زمینه، استفاده کنید.

در پشت گوشی هم شاهد ترکیب دوربین دوگانه هستیم. دوربین دوم در پشت با رزولوشن ۲ مگاپیکسل، تقریباً مشابه با دوربین ثانویه در جلوی گوشی بوده، اما دوربین اصلی رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی داشته و گشودگی دیافراگم در آن f/1.8 است. این دو دوربین به صورت عمودی زیر هم قرار گرفته و فلش LED هم کنار آن‌ها تعبیه شده است.

Huawei Y8s از چیپ‌ست Kirin 710 به همراه چهار گیگابایت رم استفاده می‌کند و در قالب دو نسخه مجهز به ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به بازار عرضه می‌شود. هر دو نسخه از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کنند. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی با امکان شارژ از طریق پورت میکرو‌ USB از دیگر مشخصات این محصول است. در بخش نرم‌افزاری از Android Pie کنار EMUI 9.1 استفاده شده که قابلیت ارتقا به نسخه‌های بالاتر را دارد. سرویس‌های موبایلی گوگل (Google Mobile Services) هم در این محصول در دسترس هستند.

پشتیبانی از دو سیم‌کارت، فناوری ۴G VoLTE، ارتباط بی‌سیم Wi-Fi 802.11 b/g/n، بلوتوث ۴.۲ و جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری از قابلیت‌های ارتباطی این گوشی محسوب می‌شوند.

هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این گوشی هوشمند اعلام نشده اما Huawei Y8s در قالب دو رنگ سبز و سیاه برای خرید عرضه خواهد شد.

صفحه‌نمایش با کیفیت

Huawei Y8s به صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن FHD+ مجهز شده، استفاده از ناچ کنار طراحی FullView باعث شده ترکیب به‌روزی با رزولوشن بالا در این گوشی هوشمند در دسترس باشد که نتیجه عملکردش، ارائه تجربه بصری جذاب و کیفیت رنگ فوق‌العاده است. هنگام اجرای بازی‌های ویدئویی مختلف، به اشتراک‌گذاری عکس یا تماشای فیلم‌، صفحه‌نمایش با کیفیت FHD+ محتویات را حتی در محیط‌های با نور زیاد، کاملاً واضح و شفاف به نمایش درمی‌آورد.

ساده اما چشم‌نواز

Huawei Y8s در دو رنگ متفاوت، طراحی کلاسیک و جذاب را در قسمت‌های مختلف به نمایش می‌گذارد. بدنه پشتی طرح‌دار که با فرایند چند لایه پوششی تولید شده، حس خوبی را  هنگام نگه‌داشتن گوشی در دست، به کاربر منتقل می‌کند. علاوه بر این بازتابش نور و نمایش سایه‌ها روی بدنه گوشی به نحوی است که گویا ابرهای رنگی را در شرایط نوری مختلف مشاهده می‌کنید.

عکس‌برداری باکیفیت در نور محدود

استفاده از سنسور نوری قدرتمند کنار به‌کارگیری الگوریتم هوش مصنوعی باعث شده عکس‌برداری در شب، خروجیِ زنده‌، واضح‌ و پرنورتری نسبت به قبل داشته باشد. با این سازوکار می‌توانید لحظات جذاب را در تاریکی شب، به راحتی ثبت کنید.

دوربین با رزولوشن بالا

تصاویر با وضوح بالا به لطف به‌کارگیری سنسور ۴۸ مگاپیکسلی به ثبت می‌رسند. تجهیز دوربین دوگانه پشت گوشی به هوش مصنوعی باعث شده سنسور ۴۸ مگاپیکسلی کنار دوربین ۲ مگاپیکسلی که برای دریافت اطلاعات تکمیلی و ایجاد افکت‌های بوکه استفاده می‌شود Huawei Y8s را به محصولی جذاب برای عکس‌برداری تبدیل کند.

گوشی Huawei Y8s رونمایی شد؛ چهار دوربین در میان‌رده مدرن و چشم‌نواز

دوربین سلفی هوشمند دوگانه

در قسمت جلوی گوشی از دوربین دوگانه استفاده شده است. در این قسمت، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی قادر به ثبت عکس‌هایی شفاف خواهد بود و دوربین ۲ مگاپیکسلی هم اطلاعات تکمیلی را در اختیار گوشی قرار می‌دهد. به این ترتیب، راهکاری ساده برای ایجاد افکت بوکه و در نهایت ثبت عکس‌های سلفی خاص در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

گوشی Huawei Y8s رونمایی شد؛ چهار دوربین در میان‌رده مدرن و چشم‌نواز

عملکرد بهبودیافته در اجرای بازی‌های ویدئویی

نسل جدید GPU Turbo به طور چشمگیری عملکرد CPU و GPU را بهبود داده و به پردازش گرافیکی سرعت ‌بخشیده. Kirin 710 می‌تواند تجربه فراگیری را در اجرای بازی‌های ویدئویی ارائه کند.

باتری پرظرفیت

Huawei Y8s با استفاده از باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی و همچنین به‌کارگیری روش‌های مختلف برای بهینه‌سازی و مدیریت مصرف انرژی، شرایط ایده‌آلی را برای استفاده کاربر از گوشی فراهم کرده است. با یک‌بار شارژ باتری Huawei Y8s می‌توان تا ۵۰ ساعت از آن برای برقراری تماس استفاده کرد. امکان پخش موسیقی تا ۴۲ ساعت یا ۷.۶ ساعت پخش ویدئویی عملکردی است که هوآوی نویدش را می‌دهد. به این ترتیب می‌توان در سفرها یا زمانی که به هر دلیلی امکان شارژ مجدد گوشی وجود ندارد، بدون نگرانی از خاموش شدن، برای مدت طولانی از قابلیت‌های آن استفاده کرد.

 

مدیریت بهینه اطلاعات

فضای ذخیره‌سازی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی کنار امکان استفاده از کارت حافظه جانبی تا ۵۱۲ گیگابایت باعث می‌شود امکان ذخیره راحت و بی‌دغدغه عکس‌ها، ویدئوها و محتواهای دیگر را داشته باشید.

گوشی Huawei Y8s رونمایی شد؛ چهار دوربین در میان‌رده مدرن و چشم‌نواز

فناوری فشرده‌سازی فایل EROFS به طور چشمگیری سرعت انتقال داده‌ها را افزایش داده و فضای ذخیره‌سازی را به طور دقیق‌تر مدیریت می‌کند. چهار گیگابایت حافظه رم هم امکان اجرای برنامه‌ها و بازی‌های مختلف، جابه‌جایی با سرعت مناسب میان برنامه‌ها یا منوها و استفاده از قابلیت‌هایی نظیر مالتی‌تسکینگ را تضمین خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا