استفاده مشترکین اینترنت مخابرات از فیلیمو و نماوا با ۷۵ درصد تخفیف ترافیک

مشترياني که از اینترنت مخابرات استفاده می‌کنند می‌توانند با ۷۵ درصد تخفیف استفاده از ترافیک داخلی معادل با تعرفه یک‌چهارم اينترنت بین‌الملل، از خدمات وب‌سایت رسانه‌های تعاملی یا VOD همانند فیلیمو و نماوا در هر ساعت از شبانه‌روز بهره‌مند شوند.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، تمام ترافیک مصرفی مشتریان خدمات VDSL، ADSL و FTTH از اين رسانه‌ها در سراسر کشور بر طبق مصوبه ۲۳۷ سازمان تنظيم مقررات بر مبناي تخفيف تعرفه یک‌چهارم اينترنت بین‌الملل محاسبه می‌شود.
بر اساس اين گزارش، مصوبه ۲۳۷ سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي درباره تفكيك ترافيك داخلي از بین‌الملل و با هدف دسترسي بهتر به خدمات شبكه ملي اطلاعات و كاهش تعرفه ترافيك اينترنت داخلي تصویب‌شده كه شركت مخابرات ايران در ارائه خدمات به مشتريان بر اين اساس عمل می‌کند.
بر اين اساس، مشترياني كه از رسانه‌های تعاملی داخلي همانند فیلیمو و نماوا استفاده دارند، با پرداخت هزينه كمتر، از حجم اينترنت بيشتري استفاده می‌کنند، يعني به عبارتي حجم قابل‌استفاده اينترنت مصرفي آن‌ها چهار برابر اينترنت بین‌الملل در نظر گرفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا