دانلود بازی مسابقه ای «ماشین سواری در یک لاین» اندروید (+مود)

Onslot Car – ماشین سواری در یک لاین عنوان یک بازی سبک مسابقه ای و اکشن و ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی Wondersquad برای دستگاه های اندروید منتشر شده است.

مجله آنلاین موبنا – استودیو بازی سازی یاد شده پیش از این هم بازی های خوبی را برای گیمر ها عرضه کرده و کارنامه خوبی در مارکت اندروید دارد. همانطور که نامش پیشنهاد می کند، بازی پیش رو یک بازی ماشین سواری است. این روز ها بازی های اورجینال کمتر پیدا می شود و مطمئناً این موضوع به طور خاص در بازی های ماشین سواری بیشتر به چشم می آید. اما Onslot Car یکی از بازی هایی است که کاملاً اورجینال است و مشابه آن را در هیچ بازی دیگری نمی توانید پیدا کنید. با یک گیم پلی یونیک، این بازی توانسته است تجربه بسیار جذاب و سرگرم کننده ای را برای علاقه مندان بازی های ماشین سورای به ارمغان بیاورد. یکی از ویژگی هایی که هر گیمر علاقه مند به ماشین سواری به دنبال آن است سرعت بالا و هیجانی فوق العاده است. خوشبختانه استودیو بازی سازی سازنده این بازی هم این موضوع را به خوبی درک کرده است و گیم پلی بازی را بر همین اساس طراحی نموده است. شما باید بتوانید هر مرحله را در بالاترین سرعت به پایان برسانید تا بتوانید امتیاز ۳ ستاره را دریافت کنید. البته سرعت بالا هم دردسر های خاص خودش را دارد و می تواند باعث شود از مسیر منحرف شوید. اما نکته جالب این است که ماشین شما در یک لاین حرکت می کند و نیازی نیست آن را هدایت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پدال گاز را کنترل کنید.

 

در بازی Onslot Car، شما باید مسیر را به دقت بررسی کنید و در قسمت هایی که لاین شما صاف است پدال را گاز را تا انتها بالا ببرید و در قسمت هایی که لاین شما به پیچ می رسد پدال گاز را پایین بیاورید که ماشین تان در سرعت بالا منحرف نشود. هرچند منحرف شدن از مسیر و پرتاب شدن ماشین به بیرون هم در نوع خودش جالب است و ماشین تان طوری به بیرون پرتاب می شود که دلتان می خواهد فقط چپ کنید! دور از شوخی، بدیهی است هرچه بتوانید ستاره های بیشتری در مراحل به دست بیاورید می توانید پاداش بیشتری دریافت کنید که در ادامه هم می توانید از این پاداش ها برای دستیابی به آنلاک هایی مثل ماشین جدید و باف‌ها استفاده کنید. در مجموع می توانیم بگوییم این بازی هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ گیم پلی نمره بسیار خوبی دریافت می کند و ۱۰۰٪ ارزش امتحان کردن را دارد. محتوای بازی بسیار غنی است و می تواند با بیش از ۵۰ ماشین، تم های مختلف جهان بازی، مسابقات و تورنومنت های مختلف، دستاورد ها و هدایا، تنوع و گوناگونی جذابی داشته باشد که باعث می شود هیچ گاه از بازی کردن خسته نشوید. کنترل ها بسیار ساده هستن و چیزی نیستند که نتوانید از پس آن بر بیایید. گرافیک بازی خارق العاده و کم نظیر است و ترکیب رنگ ها و تمام المان های جهان بازی طراحی هنری عالی و چشم نوازی دارند و انیمیشن ها فوق العاده کار شده اند. موسیقی متن بازی هم متناسب با اتمسفر بازی است و بر جذابیت های آن می افزاید. Onslot Car توانسته امتیاز ۳.۵ از ۵.۰ را در مارکت اندروید به خود اختصاص دهد. بنابراین اگر فکر می کنید آماده هستید تا خودتان را به چالش بکشید،‌ همین حالا می توانید این بازی را از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه v1.2.2 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

 

 دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۵۱ مگابایت

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا