دانلود اپلیکیشن ایجاد افکت‌های جذاب برای ویدئوهای تیک تاک مخصوص اندروید

این روز ها با وجود اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام، تیک تاک، یوتیوب و … ساختن کلیپ های ویدئویی بسیار پر رونق شده است و افراد زیادی در سراسر جهان به این کار مشغول هستند.

مجله آنلاین موبنا – محبوبیت بسیار بالای محتوا های ویدئویی باعث شده تا هر روز تعداد بیشتری از کاربران به تولید ویدئو روی بیاورند. پس از کیفیت دوربین، مهم ترین چیز در ساختن ویدئو کلیپ، داشتن یک برنامه کامل و قدرتمند برای ویرایش ویدئو هاست. همانطور که حتما در اینستاگرام و …. مشاهده کرده اید، تقریبا هیچ کلیپی بدون ویرایش و اعمال افکت به اشتراک گذاشته نمی شود و همین باعث شده است داشتن افکت، به یک استاندارد برای تولید ویدئو تبدیل شود. زمانی که صبحت از ویرایش ویدئو می شود، ذهن به سمت نرم افزار های قدرتمندی مثل افترافکت و ادوبی پریمیر می رود، این برنامه ها از کامل ترین نرم افزار های ویرایش ویدئو هستند. اما به دلیل تخصصی بود، کار با آن ها پیچیده است و نیاز به زمان زیادی برای یادگیری دارد، علاوه بر این، تنها بر روی کامپیوتر قابل نصب و استفاده هستند و این کار را برای کاربرانی که می خواهند همه کار ها را روی گوشی هوشمند خود انجام دهند، دشوار می کند. خوشبختانه چند وقتی است که نرم افزار های بسیار خوبی برای ویرایش ویدئو روی گوشی تولید شده است که امروز با یکی از آن ها در خدمت شما هستیم. SuperFX: Effects Video Editor عنوان یک اپلیکیشن برای اعمال افکت های بسیار زیبای نئونی روی ویدئو ها، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Super Video Editor Lab توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی ویدئو کلیپ خود را وارد کرده و عناصر زیبا و جذاب انیمیشنی که همگی با خط های رنگی، شبیه به لامپ های نئونی ساخته اند، به آن اضافه کرد. کار با این برنامه بسیار آسان است و هر کسی می تواند با چند دقیقه کار کردن با آن، تمام قابلیت ها و امکانات آن را یاد بگیرد. برای این که بهتر بتوانید نحوه کار برنامه را یاد بگیرید و ایده های جالبی برای استفاده از افکت ها، به دست آوردید، در صفحه اصلی برنامه نمونه کار های مختلفی وجود دارد که می توانید به راحتی انتخاب کرده و افکت ها و نحوه اعمال آن ها را مشاهده کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه SuperFX: Effects Video Editor اندروید:

  • دارای افکت های بسیار جذاب و زیبایی نئونی که همگی حالت انیمیشنی دارند.
  • نمایش نمونه کار های جذاب و زیبا برای ایده دادن به شما
  • کاربری بسیار ساده و آسان برنامه
  • دارای اندازه های مختلف برای تیک تاک، اینستاگرام، یوتیوب و …

اپلیکیشن SuperFX: Effects Video Editor یک برنامه عالی برای تمامی تولیدکنندگان محتوا های ویدئویی در اینستاگرام، تیک تاک، یوتیوب و … است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز ۳.۷ از ۵.۰ را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه آنلاک شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

تغییرات نسخه  v1.2.8:

* آپدیت افکت های جدید
* رفع باگ ها

 

 دانلود فایل نصبی کامل برنامه با لینک مستقیم – ۲۶ مگابایت

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا