اطلاعات کاربران آیفون در دستان هکرها

اپل در جدیدترین گزارش‌های منتشره رسماً آسیب‌پذیری اپلیکیشن میل در سیستم عامل ios و نفوذ هکرها به اطلاعات کاربران آیفون و آی‌پد را تایید کرد.

مجله آنلاین موبنا – تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشره حاکی از آن است که اپل به طور رسمی آسیب پذیری و حوزه امنیتی موجود در سیستم عامل آی او اس گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آی‌پد را تایید کرد.

این در حالیست که این غول تکنولوژی آمریکایی در پاسخ به ادعای شرکت ZecOps فعال در حوزه امنیت سایبری مبنی بر کشف ظرف امنیتی و آسیب پذیری اپلیکیشن میل در سیستم عامل ios و احتمال دسترسی هکرها به اطلاعات گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آی‌پد، اعلام کرده بود که این مسئله موجب افشای اطلاعات کاربران نشده و تهدید جدی برای حریم خصوصی آنها به شما نخواهد رفت.

این کارشناسان اعلام کرده بودند که آسیب‌پذیری مذکور به هکرها و مجرمان سایبری امکان دسترسی به گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آی‌پد را می‌دهد و بدون آنکه کاربر روی لینک‌های آلوده در اپلیکیشن میل در ios کلیک کند، دستگاه مورد نظر را آلوده شده و در اختیار هکرها قرار خواهد گرفت.

آن‌ها در گزارش خود همچنین خاطر نشان کرده بودند که هکرها حداقل به مدت دو سال از این آسیب پذیری برای دسترسی به اطلاعات اهداف بلند پایه در جهان سوء استفاده کرده اند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا