منطقه تهران در زمینه تعداد مشترکین و تعداد کارکنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات منطقه تهران با تعداد مشترکین و تعداد کارکنانی که دارد، از اهمیت ویژه‌ای در منطقه برخوردار است.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت در دومین برنامه زنده اینستاگرامی خود به اهمیت جایگاه مخابرات منطقه تهران اشاره کرد و افزود: شبکه مخابراتی منطقه تهران با تعداد مشترکینی که دارد، از اهمیت ویژه ه ای در زمینه سرویس‌های مخابراتی برخوردار است. همین‌طور این منطقه با تعداد کارکنانی که دارد، به لحاظ سازمانی دارای اهمیت است.
مهندس سید مجید صدری، در این برنامه به تعهدات شرکت مخابرات ایران در زمینه واگذاری سرویس VDSL در ابتدای سال اشاره کرد و اظهار داشت: براساس تعهدی که به وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در ابتدای سال دادیم از ۵۵۰ هزار پورت مورد تعهد در تهران و قم تاکنون توانستیم ۲۴۸ هزار پورت VDSL دایر کنیم و از این تعداد حدود ۶۲ هزار مشترک فعال بر روی این سرویس داشته باشیم.
وی با تأکید بر اینکه شرکت مخابرات ایران از ابتدای سال ۹۹ فعالیت‌های خود را با رویکرد جهش تولید آغاز کرده است خاطرنشان کرد: پیرو نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به نام جهش تولید، اولین فعالیت این شرکت در سال جاری با تولیدکنندگان داخلی انجام و امیدواریم تا جایی که امکان دارد با استفاده از تولیدات داخل بتوانیم خدمات مطلوب به مردم عزیز ارائه دهیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه افزود: بزرگ بودن شرکت‌های تولید داخل برای ما مهم نیست بلکه تمایل داریم در جهت حمایت از بنگاه‌های تولید داخل حتی کوچک، از تولیدکنندگان داخلی محلی در حوزه زنجیره تأمین استفاده کنیم.
مهندس سید مجید صدری، در این برنامه زنده اینستاگرامی از تمامی تولیدکنندگان داخلی دعوت کرد تا در زمینه ارائه تجهیزات موردنیاز با این شرکت همکاری کنند. تا با کمک یکدیگر، شعار جهش تولید و چرخه کامل زنجیره تأمین داخلی را محقق کنند.
وی، افزایش ظرفیت شبکه‌های مخابراتی در کشور را ضروری دانست و اظهار داشت: طبیعتاً برای ارائه سرویس‌های نوین و مطلوب و پاسخ به تمام نیازهای ارتباطی مشترکین، لازم است همواره توسعه شبکه و زیرساخت‌های مخابراتی را در اولویت برنامه‌های خود داشته باشیم.
مهندس سید مجید صدری در دومین برنامه زنده اینستاگرامی خود که امشب، چهارشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ پخش شد، ضمن بررسی وضعیت مخابرات منطقه تهران و تبیین خدمات موردنیاز مردم در این منطقه، با مهندس رستگار، دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران و مهندس یوسفی زاده، مدیرعامل شرکت آسیا تک و تعدادی از مخاطبین آزاد و کارکنان به گفت‌وگو پرداخت و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و پاسخگوی آنان بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا