ظرفیت‌سازی ۲۴۸ هزار پورت اینترنت پرسرعت و واگذاری به ۶۲ هزار مشترک انجام شد

مديرعامل شركت مخابرات ايران با تشريح مجموعه فعالیت‌های انجام شده به‌منظور تجهيز اينترنت خانگي به VDSL در سراسر كشور گفت: بر اثر اين اقدامات، ظرفیت‌سازی تبديل ۲۴۸ هزار پورت اینترنت پرسرعت و واگذاری به ۶۲ هزار مشترک در تهران انجام شده است.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره كل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سيدمجيد صدري ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: فرايند تكميل زیرساخت‌ها در مراكز مخابراتي جهت ارائه VDSL به مشتريان به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است و در تلاشيم تا با ارائه اينترنتي با حداقل ۴ برابر سرعت فعلي، علاوه بر تأمین رضايت مشتريان، در توسعه و پيشرفت کسب‌وکارهای مبتني بر اينترنت و استفاده عمومي از پهناي باند پرسرعت كه نياز جامعه امروز است، نقش خود را به‌خوبی ايفا كنيم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از برنامه‌ریزی كلي برای اجرای جایگزینی اینترنت VDSL به‌عنوان نسل جدید اینترنت خانگی به‌جای سرویس ADSL در كل کشور خبر داد و گفت: با حمایت‌های وزير محترم ارتباطات و كوشش جهادي كاركنان تلاشگر شركت مخابرات ايران، فرآیند نصب تجهیزات در مناطق داراي امكانات با سرعت مطلوبی در حال انجام است و در تلاشيم به‌زودی گستره پوشش VDSL را به سطح كشوري تبديل كنيم.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۵۰هزار مشترک مخابرات ایران در تهران درخواست ارتقا داده‌اند گفت: با تلاش متخصصان شرکت مخابرات ایران واگذاری به مابقی هم با سرعت در حال انجام است.
مهندس سیدمجید صدری، امر توسعه و تأمین حداکثری خدمات موردنیاز مشتریان در شرکت مخابرات ایران را امری ضروری دانست و افزود: همزمان با عمليات توسعه كمي در سراسر كشور، به دنبال تحقق کیفیت حداکثری هستیم تا نيازهاي تمام مشتريان اينترنت پرسرعت شركت مخابرات ايران به‌خوبی تأمین شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا