گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی مهندس صدری با استقبال چشمگیر مخاطبان انجام شد

پخش زنده اینستاگرامی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ با استقبال چشمگیری از مخاطبان انجام شد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، پخش زنده اینستاگرامی مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت از طریق صفحه شخصی ایشان در اینستاگرام، روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ با سخنانی پیرامون برنامه‌های پیش روی مخابرات در سال ۹۹، تمرکز کاری این شرکت در سال جدید، اقدامات مخابرات ایران در سراسر کشور در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و گفت‌وگوی دو سویه با مخاطبان انجام شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، توسعه و افزایش ظرفیت زیرساخت‌های ارتباطی را به‌عنوان تمرکز اصلی فعالیت این شرکت در سال جدید برشمرد و افزود: با توجه به لزوم ارائه خدمات و سرویس‌های نوین، متنوع و موردنیاز مشتریان با بالاترین کیفیت، ضروری ست زیرساخت‌های ارتباطی را تقویت و شبکه‌های مخابراتی را در سراسر کشور توسعه دهیم.

مهندس سید مجید صدری، پیاده‌سازی شعار «جهش تولید» را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: پیرو شعار «جهش تولید» که مقام معظم رهبری در لحظات تحویل سال ۹۹ اعلام کردند، شرکت مخابرات ایران هرچند از سال ۹۷ استفاده از تولیدات داخل را در اولویت کاری خود قرار داده بود، لذا امسال نیز کمک خواهیم کرد جهش تولید در بخش تجهیزات و ملزومات مخابراتی به حداکثر برسد.

وی به فعالیت ویژه در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا در شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران از ابتدای شیوع این بیماری با تشکیل ستادی ویژه، تمام تمهیدات لازم را در خصوص جلوگیری از شیوع کرونا هم در بخش‌های داخلی و هم در بخش‌های امور مشتریان انجام داد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در بخشی دیگر از برنامه امشب خود، به گفت‌وگو با مخاطبان بیرونی و کارکنان نشست و با ایجاد ارتباط تصویری دو سویه، به سؤالات آنان پاسخ داد.

گفتنی ست، ارتباط دو سویه و تعامل نزدیک با کارکنان و تمامی مخاطبان، با هدف آگاهی بخشی و بهبود فعالیت‌ها و همچنین رفع مشکلات و دغدغه‌های آنان از جمله رویکردهای مهم مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بوده که اولین جلسه برخط در سال جدید نیز در این خصوص، از طریق صفحه شخصی اینستاگرامی خود پخش شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا