تقدیر مهندس صدری از حافظان ارتباطات در ایام کرونایی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از تمامی حافظان ارتباطات در کشور در ایام کرونا تقدیر و تشکر کرد.

مجله آنلاین موبنا –  به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ابران، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت، در پیامی از تمامی حافظان ارتباطات و دست‌اندرکاران مخابراتی کشور که برای پایداری ارتباطات کشور در این ایام تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این پیام گفت: خدا را شاکریم در ایامی که مردم برای قطع زنجیره انتقال در خانه مانده‌اند، توانستیم با حفظ شبکه ارتباطی کشور به‌صورت فراگیر نیازهای آنان را پاسخ دهیم.

مهندس سید مجید صدری اظهار داشت: برای حفظ شبکه و نیاز ارتباطی مردم، همکاران ما در سراسر کشور، همواره پایداری ارتباطات را رصد کرده و در جای‌جای کشور در جهت برقراری آن تلاش کردند.

وی به لزوم همکاری همه حوزه‌ها با یکدیگر در زمان بحران اشاره کرد و افزود: همه سازمان‌ها و ارگان‌های ارائه خدمات باید در مواقع بحران به یکدیگر کمک کنند، از این‌رو، شرکت مخابرات ایران بر آن شد تا به‌طور فراگیر، همزمان نیاز مردم و اپراتورهای ارتباطی را فراهم کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، از تلاشگران ارتباطات در مخابرات به‌عنوان حافظان ارتباطات یاد کرد و گفت: از تمامی حافظان ارتباطات که دوشادوش حافظان سلامت و سایر خدمتگزاران به مردم تلاش کردند، در بخش‌های تلفن ثابت، همراه و دیتا، تشکر و قدردانی می‌کنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا