آغاز ثبت‌نام اینترنت پرسرعت VDSL در تهران و قم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از جا‌یگزینی اینترنت VDSL به عنوان نسل جدید اینترنت خانگی به جای سرویس ADSL در تهران وقم خبر داد و گفت: با تامين زيرساخت هاي لازم، براي مشتريان اينترنت پرسرعت مخابرات تهران وقم، امكان ثبت نام اينترنت سرينو با سرعت حداقل ۴ برابر فراهم شده است.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش‌ موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سيدمجيد صدري دراين مورد افزود: مشتريان محترم، برای ثبت تقاضای تغییر تکنولوژی سرویس اینترنت خود از ADSL به VDSL به منظور بهره مندی از سرعت بیشتر حداقل (تا ۴ برابر) به صفحه کاربری خود به آدرسwwwl.tci.ir مراجعه و تقاضای خود را ثبت نمایند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از برنامه ریزی برای اجرای جایگزینی اینترنت VDSL به عنوان نسل جدید اینترنت خانگی به جای سرویس ADSL در كل کشور خبر داد و گفت: فرايند ارتقاء ADSL به VDSL(سرینو) برای مشتریان شرکت مخابرات ایران‌بصورت رایگان و هزینه مودم به انتخاب مشتری به صورت نقد ویا اقساط از وی دریافت می شود.
گفتنی است با توجه به شرایط خاص کشوربه منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همه مراحل به صورت غیر حضوری انجام می شود. لذا از مشتریان عزیز در خواست می شود،به هیچ عنوان به مراکز حضوری مراجعه نکنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا