تصفیه کننده هوا بدون نیاز به فیلتر قابل تعویض! (+تصاویر/فیلم)

گاهی ممکن است شما یک محصول را خریداری کنید اما پس از یکسال دیگر فیلترهای قابل تعویض آن در بازار موجود نباشد و این مساله باتوجه به تنوع بسیار زیاد برندها به یک چالش مهم برای مصرف کنندگان مبدل شده است.

مجله آنلاین موبنا – مهمترین دردسر تصفیه کننده های هوا به تهیه فیلتر و تعویض آن مربوط می شود. گاهی ممکن است شما یک محصول را خریداری کنید اما پس از یکسال دیگر فیلترهای قابل تعویض آن در بازار موجود نباشد و این مساله باتوجه به تنوع بسیار زیاد برندها به یک چالش مهم برای مصرف کنندگان مبدل شده است.

 

 

اما به تازگی یک محصول خلاقانه در این بخش معرفی شده که پیوروس ایر آی پلاس نام دارد. این تصفیه کننده هوای قابل حمل در ابعاد ۲۰۰ در ۸۰ در ۸۰ میلیمتر با سنگینی ۵۸۰ گرم طراحی شده است. شکل سیلندر آن به افزایش قابلیت حمل کمک کرده است. همچنین می توان از آن به عنوان یک پاوربانک استفاده کرد.

تصفیه کننده هوا بدون نیاز به فیلتر قابل تعویض! (+تصاویر/فیلم)

در ساختار این محصول از یک توربوفن قدرتمند استفاده شده که موجب تصفیه قدرتمند هوا در اطراف کاربر خود می شود. درون دستگاه با توجه به شکل سیلندری آن یک سازه سیلندر متشکل از ۴۲ الکترود قرار داده شده که هوا وارد شده به دستگاه به مدت طولانی در این مسیر حرکت می کند و در نهایت با ایجاد ۴۰۰۰ ولت جریان می تواند ۹۹ درصد باکتری ها و ویروس های موجود در هوا را از بین ببرد.

تصفیه کننده هوا بدون نیاز به فیلتر قابل تعویض! (+تصاویر/فیلم)

همانطور که شرح داده شد این ساختار فناورانه لزوم استفاده از فیلترهای قابل تعویض را حذف کرده که یک امتیاز مهم برای محصول مذکور است. تنها کاری که کاربر باید چندمدت یکبار انجام دهد خارج کردن سیلندر استیل داخل دستپاه و نظافت آن برای حرف گرد و خاک است.

تصفیه کننده هوا بدون نیاز به فیلتر قابل تعویض! (+تصاویر/فیلم)

پیوروس از یک اپلیکیشن اختصاصی نیز استفاده می کند که با تلفن هوشمند کاربر در ارتباط خواهد بود و گزارش عملکرد و کیفیت هوا را که از سنسور داخلی خود دریافت کرده در اختیار نرم افزار قرار می دهد.
این محصول برای ارائه در سپتامبر ۲۰۲۰ برچسب قیمت ۱۲۸ دلاری خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا