ماسک «کرونا» با امضای گاو خشمگین سنآگاتا! (+تصاویر)

ماسک لامبورگینی با رنگی تولید می شود که نزدیکی زیادی به کد رنگ استفاده شده برای تزئینات داخل کابین خودروهای این کمپانی را دارد.

مجله آنلاین موبنا – ایتالیا یکی از بحرانی ترین دوران تاریخ خود را با کووید-۱۹ تجربه می کند. ویروسی که تمامی کشورهای جهان را به نوعی درگیر خود کرده اما ایتالیا جز مناطقی است که کرونا بالاترین رکوردها را در آن ثبت کرده است!

براساس آمار رسمی هفتگی، تا اول آوریل ۲۰۲۰ برابر با ۱۱۰۵۷۴ مورد مثبت کرونا و همچنین ۱۳۱۵۵ مورد فوت بر اثر کرونا در ایتالیا گزارش شده است. در این میان ۱۶۸۴۷ نفر نیز بهبود یافته اند. همانطور که اشاره شد این یکی از بالاترین گزارش های مربوط به پاندمی کرونا در شرایط فعلی است و پیوسته بر تعداد آن نیز افزوده می شود.

یکی از متفاوت ترین اخبار درباره ایتالیا به تصمیم لامبورگینی برای تولید ماسک و محافظ پلکسی گلس در سنآگتا(سنت آگاتا به انگلیسی) مربوط می شود.

 

نورپردازی ساختمان اصلی لامبورگینی به رنگ پرچم ایتالیا به منظور اعلام همبستگی در شرایط این روزهای کشور مذکور

ماسک «کرونا» با امضای گاو خشمگین سنآگاتا! (+تصاویر)

ماسک ها توسط کارمندان بخش تودوزی و سفارشی سازی سوپراسپرت های لامبورگینی آماده می شود و براساس اطلاعات ارائه شده؛ این خط تولید ظرفیت تحویل روزانه ۱۰۰۰ ماسک را دارد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می شود؛ ماسک لامبورگینی با رنگی تولید می شود که نزدیکی زیادی به کد رنگ استفاده شده برای تزئینات داخل کابین خودروهای این کمپانی را دارد. در قسمت کناری آن نیز نام کمپانی روی یک قسمت پارچه ای دوخته می شود تا به نوعی این محصول اختصاصی تر شود.

محافظ پزشکی نیز توسط پرینترهای سه بعدی در واحد فیبرکربین و مرکز تحقیقات و توسعه تولید می شود. این واحد ظرفیت تحویل روزانه ۲۰۰ محافظ را دارد که در کیفیت بسیار بالایی تولید شده اند.

براساس اعلام مدیران لامبورگینی؛ تولیدات ویژه کرونا به بیمارستانی در بولونیا ارسال می شود.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا