شیک‌ترین میز تلویزیون‌ها در سایت مبل و میز

میزهای تلویزیون بسیار متنوعی در بازار موجود هستند که ما به معرفی تعدادی از جدیدترین و پرطرفدارترین این مدل‌ها می‌پردازیم. تا شما راحت‌تر بتوانید تصمیم‌گیری و انتخاب نمایید.

هنگامی که برای منزل خود تلویزیون تهیه می‌کنید، وجود یک میز تلویزیون علاوه بر جلوه بخشیدن به تلویزیون، منزل شما را هم بسیار زیباتر جلوه می‌دهد. بنابراین انتخاب صحیح میز تلویزیون امری بسیار مهم است. سایت مبل و میز به عنوان مرجع مبل و انواع میز می تواند کمک شایانی به شما بکند

میزهای تلویزیون بسیار متنوعی در بازار موجود هستند که ما به معرفی تعدادی از جدیدترین و پرطرفدارترین این مدل‌ها می‌پردازیم. تا شما راحت‌تر بتوانید تصمیم‌گیری و انتخاب نمایید.

میز تلویزیون مدرن

این مدل از میزهای تلویزون دارای طرح‌های ساده و خاص هستند، و کاملا مناسب خانه‌هایی با سبک مدرن و افرادی است که طرح‌های ساده‌تر را به طرح‌های شلوغ ترجیح می‌دهند.

میز تلوزیون روسو

این میز تلویزیون به صورت تمام ام دی اف است که از پایداری و دوام بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. این میز تلویزیون دارای کشوهای مگنتی است که به راحت‌تر شدن استفاده از آن کمک بسیاری نموده است. یراق بکار رفته این این میز ترک بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. ضخامت لبه آن هم ۲ میلیمتر می‌باشد.

یکی از مواردی که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، کلاف میز است که به صورت شیاری تعبیه شده است تا به راحتی امکان تغییرات و یا تعویض وجود داشته باشد.

عرض ۱۵۰ و ۱۴۰ سانت برای این میز تلویزیون وجود دارد و شما می‌توانید اندازه دلخواه خود را انتخاب نمایید.

این محصول دارای طراحی بسیار مدرن و زیباست و فضاهای بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

میز تلوزیون روسو دارای دو سال گارانتی است و پس از ثبت سفارش، در مدت هفت روز کاری خدمت شما ارسال خواهد شد.

شیک‌ترین میز تلویزیون‌ها در سایت مبل و میز

میز تلویزیون کد ۱۲

این میز تلویزیون یکی دیگر از مدل‌های بسیار شیک و جذاب مدرن است که بسیار هم پرطرفدار می‌باشد. این محصول به صورت تماما ام دی اف با کیفیت بسیار بالا تولید شده است و رنگ آن بر پایه رنگ طوسی کاملا ثابت و بسیار بادوام انجام گرفته است.

پایه‌های این میز تلویزیون از جنس فلز بسیار مستحکم و مقاوم ساخته شده است. این میز تلویزیون کاملا مناسب افرادی است که طرفدار سبک مدرن هستند و قصد دارند منزل خود را به شیوه‌ای مدرن و زیبا چیدمان نمایند.

این محصول دارای طول ۱۶۰ سانت است، دارای یک سال گارانتی است و ظرف مدت زمان ۱۰ روز کاری خدمت شما ارسال خواهد شد.

شیک‌ترین میز تلویزیون‌ها در سایت مبل و میز

میز تلویزیون کد ۴۹

این میز تلویزیون هم دارای طراحی خاص و بسیار زیبایی است و کاملا مناسب فضاهایی به سبک مدرن می‌باشد. این محصول زیبا از جنس ام دی اف وکیوم ساخته شده است. این میز فضاهای کافی و مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

طول میز ۱۴۰ سانتیمتر است، دارای ۲۴ ماه ضمانت کالا بوده و طی هفت روز کاری به دست مشتریان عزیز خواهد رسید.

شیک‌ترین میز تلویزیون‌ها در سایت مبل و میز

میز تلویزیون کلاسیک

این نوع از میز تلویزیون نسبت به نوع مدرن، بر روی پایه‌ها و بدنه آن بیشتر کار شده و منبت‌کاری‌ها و طرح‌های مختلفی بر روی آنها صورت می‌گیرد. بنابراین بیشتر مناسب خانه‌هایی با طرح‌های سنتی و کلاسیک است.

میز تلویزیون کد ۴۲

این میز تلویزیون زیبا تماما از جنس ام دی اف با روکش وکیوم با کیفیت و پایداری بسیار بالا ساخته شده است و پایه‌های آن نیز از جنس چوب راش می‌باشند. به همین علت به طور کلی، ساختار این میز تلویزیون بسیار بادوام بوده و دارای طول عمر بسیار بالایی می‌باشد. طراحی مشبک پنجره‌ای روی بدنه میز، یک ظاهر سنتی بسیار زیبا و جدید را به وجود آورده است که بسیار قابل توجه است.

این میز در طول‌های ۱۴۰، ۱۶۰ و ۱۸۰ قابل سفارش می‌باشد. رنگ‌های بکار رفته در این میز تلویزیون همگی کاملا ثابت و بسیار بادوام می‌باشند. این میز دارای گارانتی بیست و چهار ماهه بوده و ظرف هفت روز کاری به دست مشتری عزیز خواهد رسید.

شیک‌ترین میز تلویزیون‌ها در سایت مبل و میز

میزتلویزیون باستر

این میز تلویزیون توسط روکش وکیوم کره‌ای تولید شده است و کاملا ضدخش و بسیار بادوام می‌باشد. پایه‌های میز از جنس چوب راش با دوام بسیار بالا است و لبه داخلی کشو و جای کمد، دو میلیمتر می‌باشد. اتصالات همگی الیت ترک بوده و دستگیره‌های کمد از جنس برنز می‌باشند. قرارگیری تمامی این متریال‌ها و ویژگی‌ها همگی در کنار هم یک محصول فوق‌العاده با کیفیت و با دوام را به وجود آورده است. این میز تلویزیون با دو طبقه و دو کمد، فضای کافی و مناسبی را در اختیار شما قرارخواهد داد.

این محصول در طول ۱۴۰ سانتیمتر موجود است، دارای گارانتی ۲۴ ماهه بوده و در مدت زمان هفت روز کاری برای شما ارسال می‌شود.

شیک‌ترین میز تلویزیون‌ها در سایت مبل و میز

میز تلویزیون کد ۰۵

این میز تلویزیون کلاسیک کاملا از جنس ام دی اف ساخته شده و پایه‌های آن نیز از جنس پی وی سی می‌باشند. این محصول فاقد متحرک بوده و دز طول صد و چهل سانت قابل سفارش است. دارای گارانتی یک ساله بوده و در طی بازه زمانی  ۱۰ روزه کاری آماده ارسال می‌باشد. منبت‌کاری‌های زیبای انجام گرفته بر روی درب کشوها، پایه‌ها و حاشیه پایین میز، ظاهریبسیار کلاسیک و زیبا را به وجود آورده است و اگر به دنبال سبک سنتی و کلاسیک برای منزل خود هستید، این محصول با رنگ بسیار زیبای چوب آن، یک گزینه بسیار کاربردی و مناسب برای منزل شما محسوب می‌شود.

شیک‌ترین میز تلویزیون‌ها در سایت مبل و میز

جهت تهیه یک میز تلویزیون لازم است که چند نکته را مدنظر قرار دهید. در ابتدای امر، ابعاد تلویزیون شما است که باید به گونه‌ای باشد که تلویزیون از میز بیرون نزده و حتی از لبه‌های آن داخلتر قرار بگیرد. نکته بعدی متراژ فضای در اختیار شما است، باید از اینکه چقدر فضا در اختیار دارید، کاملا آگاه باشید تا متناسب با فضا، میز خود را انتخاب نمایید. سپس باید بدانید که نیاز داردی میز تلویزیون شما چه ویژگی‌هایی داشته باشد و چقدر فضا داشته باشد. برای مثال شما تنها نیاز دارید که تلویزیون خود را بر روی آن قرار دهید، یا نیاز دارید کشو، طبقه و کمد کافی برای قرار دادن وسایلتان داشته باشد و…

سپس درنظر گرفتن سبک منزل و سلیقه شخصی شما است. فضای منزل و لوازم شما از هر سبکی که پیروی می‌کنند، میز تلویزیون شما هم از نظر سبک، مدل و رنگ‌بندی باید با سایر لوازم منزل شما هماهنگی و تناسب داشته باشد تا ظاهر منزل شما را زیباتر نشان داده و موجب زشتی و آشفتگی بصری بر منزل شما نشود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا