هتل زمستاني در شيب هاي برفی!(+تصاویر)

هتل زمستاني مذكور متشكل از دو حجم مهندسي بزرگ است كه هر كدام در يك طرف قرار گرفته اند.

مجله آنلاین موبنا – دو معمار به نام هاي davit jilavyan و mary jilavyan اقدام به طراحي يك هتل زمستاني منحصر به فرد در دامنه هاي پوشيده از برف كرده اند. اين پروژه از ظاهري كاملا متفاوت برخوردار است و خود مي تواند يك مقصد توريستي عالي براي طرفداران اسكان در ارتفاعات برفي باشد.

هتل زمستاني مذكور متشكل از دو حجم مهندسي بزرگ است كه هر كدام در يك طرف قرار گرفته اند. نماي بيروني سراسر با استفاده از نوارهاي چوبي پوشيده شده است كه در نوع خود بسيار كم نظير است. گفتني است كه ورودي ساختمان ها نيز شباهتي به طرح هاي معمول ندارد. همانطور كه ديده مي شود، محل ورود اصلي از فضاي زيرين هتل خواهد بود و به واسطه يك مسير چوبي توريست ها را در جهت درست هدايت مي كند. اما يكي از بزرگترين عناصري كه توجه مخاطب را به خود جلب خواهد كرد، پنجره يك تكه هتل كه از كف تا سقف امتداد دارد محسوب مي شود.

هتل زمستاني در شيب هاي برفی!(+تصاویر)

كارفرمايان اين هتل تمايل چنداني به نمايان سازي فضاهاي داخلي پروژه از خود نشان نداده اند اما طبق شناختي كه از دو طراح آن وجود دارد، به نظر مي رسد كه با چيدماني مينيمال و ساده رو به رو باشيم. همچنين طبق گزارشات به دست آمده، يك سالن يا محوطه پذيرش دو طبقه هم در قسمت جلويي هر كدام از حجم هاي بزرگ نام برده لحاظ شده است كه با ارائه چشم اندازي ويژه از زمستان امكان استراحت را در اختيار مهمانان قرار خواهد داد.

هتل زمستاني در شيب هاي برفی!(+تصاویر)

هتل زمستاني در شيب هاي برفی!(+تصاویر)

هتل زمستاني در شيب هاي برفی!(+تصاویر)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا