هوآوی؛ از فروشنده ساده تا برند برتر جهانی!

سابقه فعالیت هوآوی به سال ۱۹۸۷ باز می گردد که در ابتدا به عنوان یک نماینده فروش خدمات مخابراتی فعالیت محدودی داشت، امروز به یکی از برندهای جهانی تبدیل شده است که به بیش از یک‌سوم جمعیت جهان در ۱۷۰ کشور به ارائه محصولات و خدمات ارتباطی می‌پردازد.

مجله آنلاین موبنا؛ مریم عباسی – امروز هوآوی به‌عنوان سومین شرکت جهان درزمینهٔ تولید روترها، سوییچ‌ها و دیگر تجهیزات ارتباطات مخابراتی شناخته می‌شود. هوآوی تجسم واقعی باور قدیمی «از هیچ‌جا به همه‌جا رسیدن» است. به‌نحوی‌که در لیست «باارزش‌ترین برندهای جهان» که در سال ۲۰۱۹ توسط مجله فوربز اعلام شد، به‌عنوان تنها شرکت چینی موجود در لیست در رده ۹۷ جدول قرار گرفت. در همین سال ۲۰۱۹ در لیست «بهترین برندهای جهان» و باز به‌عنوان تنها برند چینی، رده ۷۴‌ام جدول را از آن خود کرد.

هوآوی؛ از فروشنده ساده تا برند برتر جهانی!

هوآوی در بازار تلفن‌های هوشمند نیز به دلیل احترام به نیاز و خواست مشتریان و ارائه محصولات باکیفیت و به‌روز با اقبال عمومی مواجه شده است و در سال ۲۰۱۹ با فروش بیش از ۲۴۰ میلیون دستگاه تلفن هوشمند، ۱۷.۶ درصد سهم فروش بازار جهانی را در اختیار گرفت و به‌عنوان دومین تولیدکننده پرفروش موبایل، بعد از سامسونگ شناخته شد.

هوآوی؛ از فروشنده ساده تا برند برتر جهانی!

این برند نه‌تنها در تولید تلفن هوشمند، بلکه در تولید ساعت هوشمند، تبلت و محصولات دیگر نیز بازار بزرگی را به محصولات خود اختصاص داده است. به طور مثال، ساعت هوشمند Watch GT2 تنها سه ماه پس از رونمایی به رکورد فروش بیش از ۲ میلیون عدد رسید. در بازار جهانی تبلت نیز، هوآوی با فروش بیش از ۱۴ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۹ با ۹.۸درصد فروش در بازار جهان در رده سوم جهان قرار گرفت.

هوآوی؛ از فروشنده ساده تا برند برتر جهانی!

هوآوی در زمینه فناوری ۵G نیز گام‌های بزرگی برداشته و تا فوریه ۲۰۲۰ حدود ۹۱ قرارداد مالی برای ارائه خدمات ۵G داشته که ۴۷ مورد با شرکت‌های اروپایی، ۲۷ مورد در آسیا و ۱۷ قرارداد نیز با نواحی دیگر دنیا بوده است. نکته جالب اینکه، تلفن هوشمند Huawei Mate 20 X (5G) که در جولای ۲۰۱۹ عرضه شد، اولین تلفن هوشمند ۵G بازار به شمار می‌رود که تمامی آزمون‌های GCF 5G را با سربلندی پشت سر گذاشته است.

هوآوی؛ از فروشنده ساده تا برند برتر جهانی!

تا همین چند سال پیش، هوآوی نامی کمتر شناخته‌شده بود که به مدد اراده بالا، مدیریت درست، سیاست‌های قیمت‌گذاری مؤثر و سرمایه‌گذاری‌های مناسب در بخش تحقیق و توسعه، امروز تبدیل به غول فناوری جهان شده است. این عوامل حتی در دوران تحریم‌های ایالات‌متحده آمریکا نیز به کمک این برند آمده و تا به امروز با قدرت و با کمترین صدمه ممکن به رشد و توسعه محصولات و خدمات خود ادامه داده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا