تست قدرت اجرای بازی با Huawei Nova 5T (+فیلم و تصاویر)

با توجه به این که Huawei Nova 5T از همان تراشه قدرتمند موجود در مدل‌های پرچمدار هواوی مثل P30 Pro بهره می‌برد، می‌توان به راحتی به عملکرد فوق‌العاده این تلفن هوشمند در اجرای روان و بدن لگ بازی‌ها پی برد.

مجله آنلاین موبنا؛ مریم عباسی – از طرفی، هواوی با بکارگیری رم ۸ گیگابایت و پردازنده گرافیکی GPU Turbo عملکرد Nova 5T را ارتقا داده و سرعت آن را تضمین کرده است.

این مطلب عملکرد Huawei Nova 5T را در اجرای سه بازی موبایل لجندز: بنگ بنگ، Rules of Survival و NBA 2K19 با استفاده از نرم‌افزار GameBench Pro مورد بررسی قرار می‌دهد و نتیجه فریم‌ریت هر سه بازی را عنوان می‌کند.

 

بازی Mobile Legends

تست قدرت اجرای بازی با Huawei Nova 5T (+فیلم و تصاویر)

با توجه به تراشه پرچمدار Nova 5T می‌توان حدس زد که به راحتی بازی موبایل لجندز: بنگ بنگ را در بالاترین سطح تنظیمات گرافیکی اجرا خواهد کرد. در اجرای این بازی، حالت فریم‌ریت بالا (HFR) انتخاب شده و کیفیت گرافیک در بالاترین حد تنظیم می‌شود. Shadows روشن شده و از Character Frames نیز استفاده می‌شود.

۱۲ دقیقه بعد از شروع بازی، نتیجه تست مشخص می‌شود. فریم‌ریت عدد شگفت‌انگیز ۶۰ فریم‌برثانیه را نشان می‌دهد.

 

بازی NBA 2K19

تست قدرت اجرای بازی با Huawei Nova 5T (+فیلم و تصاویر)

گرچه نسخه جدید این بازی یعنی NBA 2020 در حال حاضر منتشر شده اما برای انجام تست، نسخه قدیمی بازی استفاده شده تا بتوان نتیجه آن را با نتیجه تست P30 Pro مقایسه کرد.

برای انجام این بازی نیز تمامی تنظیمات گرافیک بازی، به جز عمق زمین (Depth of Field)، در بالاترین حد تنظیم می‌شود.

پس از ۱۵ دقیقه بازی با Nova 5T، میانگین فریم‌ریت ثبت شده توسط نرم‌افزار GameBench Pro عدد ۶۰ فریم‌برثانیه را نمایش می‌دهد، همان رکوردی که در تست P30 Pro به دست آمده است.

 

بازی Rules of Survival

تست قدرت اجرای بازی با Huawei Nova 5T (+فیلم و تصاویر)

برای انجام بازی Rules of Survival نیز حداکثر کیفیت گرافیکی انتخاب می‌شود.

میانگین فریم‌ریت ثبت شده برای این بازی نیز ۶۰ فریم‌برثانیه است، اما در صورت طولانی‌تر شدن زمان بازی، میانگین فریم‌ریت به ۵۰ فریم‌برثانیه می‌رسد که تفاوت خیلی چشم‌گیری نیست و هم‌چنان جزو رکوردهای خوب محسوب می‌شود.

 

جدول زیر خلاصه رکوردهای تست بازی با Huawei Nova 5T را نشان می‌دهد.

تست قدرت اجرای بازی با Huawei Nova 5T (+فیلم و تصاویر)

با توجه به نتایج تست‌ نرم‌افزار GameBench Pro، Huawei Nova 5T یک تلفن هوشمند قدرتمند در اجرای بازی‌های متنوع با فریم‌ریت کامل است. در واقع، Nova 5T با توجه به امکانات و مشخصات قدرتمند، در بسیاری از زمینه‌ها عملکردی مشابه با مدل‌های پرچمدار از خود نشان می‌دهد.

 

 

هواوی با بکارگیری امکانات سخت‌افزاری مدلهای پرچمدار خود در این میان‎رده زیبا، نظر بسیاری از کارشناسان و کاربران را به خود جلب کرده است. شارژ سریع، نمایشگر بزرگ و واضح، دوربین اصلی چهارگانه باکیفیت و ناچ حفره‌ای کوچک از دیگر مشخصات متمایز Huawei Nova 5T به شمار می‎روند.

مطلب مربوط به بررسی کامل مشخصات Huawei Nova 5T پیشتر در سایت موبنا منتشر شده است که برای اطلاع از دیگر قابلیت‌ها و امکانات این تلفن هوشمند می‌توانید به آن مطلب مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا