میزان اعتبارکارکرد هزینه میان‌دوره تلفن ثابت مشتریان به دو برابر افزایش یافت

به‌منظور کاهش مراجعات حضوری به دفاتر مخابراتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از روز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه سال جاری تا پایان فروردین‌ماه ۱۳۹۹، میزان اعتبارکارکرد هزینه میان‌دوره تلفن ثابت مشتریان دو برابرمی‌شود.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس صدری با بیان این مطلب گفت: میزان اعتبارکارکرد هزینه تلفن ثابت مشتریان اعتباری از ۳۰ هزار به ۶۰ هزارتومان و مشتریان ودیعه‌دار از ۸۰ هزار به ۱۶۰ هزارتومان افزایش می‌یابد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درراستای مسئولیت اجتماعی و حفظ سلامت شهروندان اظهار داشت: در حال حاضر تمام مراحل دریافت خدمات مخابراتی از جمله تلفن ثابت، دیتا و… بدون حضورمشتریان به مراکز مخابراتی صورت می‌گیرد که می‌تواند نقش مهمی در کاهش تردد و پیشگیری از شیوع این بیماری داشته باشد.
وی با بیان این مطلب که اغلب خدمات شرکت مخابرات ایران به‌صورت غیرحضوری در دسترس مشتریان قرار دارد گفت: مشتریان با استفاده از این درگاه‌ها حتی‌الامکان از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی خودداری کرده و با استفاده از خدمات الکترونیکی نیازهای مخابراتی خود را برطرف نمایند.
مهندس صدری با تأکید بر پرداخت غیرحضوری هزینه‌های تلفن و بابیان اینکه مشتریان می‌توانند برای اطلاع از مبلغ صورتحساب هزینه تلفن با شماره ۲۰۰۰ تماس بگیرند و از همان طریق نیز بدهی خود را پرداخت کنند گفت: هم‌چنین وب‌سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir و کد USSD ستاره ۲۰۲۰ مربع نیز در اختیار تمام مشتریان قرار دارد و مخاطبان در سراسر کشور می‌توانند ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به‌صورت لحظه‌ای، از همان طریق نسبت به پرداخت اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا