دانلود برنامه اندروید انتقال خودکار فایل به اس دی کارت

یکی از مشکلاتی که کاربران دستگاه های هوشمند در برخی از موارد با آن رو به رو می شوند، کمبود فضای ذخیره سازی اطلاعات می باشد؛ این کمبود را می توان با حذف فایل های اضافی جبران نمود اما در مدت زمانی کم فایل های جدیدی را جایگزین فایل های حذف شده می کنیم. از این رو استفاده از اس دی کارت ها می تواند پیشنهاد بهتری باشد.

مجله آنلاین موبنا – اما انتقال مداوم فایل ها از حافظه داخلی به حافظه خارجی خسته کننده است پس باید راه حلی برای آن یافت. Auto Move To SD Card Premium عنوان یک اپلیکیشن خاص برای انتقال خودکار فایل ها به اس دی کارت می باشد که توسط GoNext App Developers برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با داشتن یک سیستم هوشمند فایل های موجود در حافظه داخلی را به حافظه خارجی انتقال داده و این فرآیند را بسیار ساده تر می کند. بر خلاف بسیاری از ابزار های مشابه فرمت های مختلفی تحت پشتیبانی این استارت اپ می باشند که میزان محبوبیت آن را افزایش داده است. برای انتقال فایل های خود هیچ نیازی به اجرای این برنامه نیست و همه چیز به صورت کاملا اتوماتیک صورت می پذیرد. پوشه مورد نظر خود را به نرم افزار معرفی کنید تا در صورت اضافه شدن هر گونه فایلی به آن سیستم انتقال فعال شده و در کمتر از چند ثانیه این فرآیند به پایان برسد.

دانلود برنامه اندروید انتقال خودکار فایل به اس دی کارت

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Auto Move To SD Card اندروید :

  • انتقال خودکار فایل ها از حافظه داخلی به خارجی و بالعکس
  • خالی نگه داشتن حافظه و هم چنین جلوگیری از سردرگمی هنگام انتقال فایل ها
  • سرعت بسیار بالا از انتقال فایل هایتان
  • پشتیبانی از انواع فرمت های مختلف و متنوع
  • معرفی پوشه های دلخواه برای زیر نظر گرفتن و انتقال به محض افزوده شدن فایل به آن ها

اپلیکیشن Auto Move To SD Card با بهره مندی از یک قابلیت کاربردی توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه ۴.۹۹ دلاری منتشر شده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را دریافت نمایید؛ در نسخه ما همه قابلیت ها به صورت رایگان در دسترس اند.

تغییرات آپدیت

  • no change logs

دانلود فایل نصبی پرمیوم برنامه با لینک مستقیم – ۷ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا