دانلود بازی اندرویدی کلیکی پرطرفدار Almost a Hero؛ تقریبا قهرمان

Almost a Hero – RPG Clicker Game with Upgrades بازی محبوب، پرطرفدار و سرگرم کننده در سبک بازیهای نقش آفرینی – کلیکی از استودیوی بازیسازی Bee Square Games برای اندروید است که جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار به درخواست شما به همراه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست!

مجله آنلاین موبنا – داستان کلی بازی Almost a Hero درباره ۹ آدم بی مصرف است که قدم در ماجرایی جدید می گذارند و سعی دارند کمتر بی مصرف باشند! از قدیم گفته اند به بی مصرف ها نباید فرصت داد اما ما اینطور فکر نمی کنیم، نظر شما چیست؟! ۹ آدم به شدت قاطی انتخاب شده اند تا تبدیل به قهرمان شوند، جالب است! قهرمان، نجیب زاده و والامقام، این ها همان کلماتی هستند که این چند نفر اصلا نمی توانند تلفظ کنند، وای به حال اینکه به این درجه ها دست یابند! به هر حال ان ها ماجراجویی شان را اغاز می کنند و شما در این راه باید به ان ها کمک کنید! وارد سرزمین باستانی شوید و برای قهرمان شدن این ۹ بی مصرف تلاش کنید! وظیفه شما در بازی Almost a Hero تنها کلیک کردن است و باید ماموریت هایی که در اختیارتان قرار میگیرد را با کلیک پشت سر بگذارید! اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

 

بازی Almost a Hero – RPG Clicker Game with Upgrades میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب ۴.۷ از ۵.۰ را کسب کند و ما در جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید! در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی Almost a Hero توسط ما تست شده اند و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده اند!

تغییرات نسخه ی V3.10.1 :

اضافه شدن ده ها ویژگی جدید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا