جهیزیه‌‌ای که آسان شد

بهار امسال خواهر کوچکترم با هم دانشگاهی خود نامزد کرد و به عقد یکدیگر درآمدند. اتفاقی که برای هر خانواده‌ و پدر و مادری شادترین لحظه ممکن است، برای خانواده ما مانند اغلب خانواده‌ها این روزهای خوشحالی با یک دلشوره و نگرانی‌ بزرگ همراه بود.

مجله آنلاین موبنا – نگرانی از بابت تهیه جهیزیه و اینکه حداکثر تا یک سال دیگر می‌بایست فهرست وسایل مورد نیاز را با خرید یخچال و ماشین‌لباسشویی کامل می‌کردیم.

برخی از خانواده‌ها وقتی در چنین موقعیتی قرار می‌گیرند برای اینکه حرف و حدیثی پیش نیاید، بیشترین زحمت و خرج را متحمل می‌شوند تا بهترین و باکیفیت‌ترین مدل‌های موجود در بازار را به خانه دخترشان بفرستند. در حالی که با کمی گشت‌وگذار و جست‌وجو می‌توان مدل‌های اقتصادی موجود در بازار را پیدا کرد که از قضا جزو مدل‌های باکیفیت‌ و پیشرفته هم محسوب می‌شود.

در خانه ما این وظیفه به عهده من گذاشته شد تا متناسب با بودجه‌ای که در اختیار داشتیم بهترین مدل‌های یخچال‌ و ماشین لباسشویی را انتخاب و پیشنهاد دهم. پیشنهادی که حالا بعد از اینکه چند ماهی می‌شود عروس و داماد به سر خانه و زندگی خود رفته‌اند مورد استقبال همه قرار گرفته است.

این پیشنهادها شامل مدل RR30/RZ30 از یخچال‌های دوقلوی سامسونگ و مدل J1477 از سری ماشین‌لباسشویی‌های ادواش این شرکت بود که در ادامه دلیل انتخاب و قابلیت‌های آنها را مرور می‌کنیم.

جهیزیه‌‌ای که آسان شد

RR30/RZ30 : نمره بیست دوقلوها

حجم مواد غذایی مصرفی زوج‌های جوان در سال‌های اول زندگی آنقدر زیاد نیست که یخچال بزرگ نیاز داشته باشند اما به تدریج با به دنیا آمدن بچه‌ها و بزرگ شدن‌شان این میزان بیشتر از قبل می‌شود، به همین دلیل لازم است انتخاب و خرید یخچال برای این دسته از افراد با دقت بیشتری انجام شود تا پس از چند سال مجبور نباشند یخچال و فریزر بزرگتری را بخرند. از طرفی آپارتمان‌نشینی و کوچک‌ترشدن مساحت خانه‌ها و آشپزخانه‌ها احتمالا موجب بروز مشکلاتی برای حمل‌ونقل و جاگذاری یخچال‌وفریزرها می‌شود.

یخچالی که من به خواهرم پیشنهاد دادم از سری یخچال‌ فریزرهای دوقلوی سامسونگ بود.  مدل RR30/RZ30 که به خاطر ابعاد و ظرفیت مناسب خود محبوبیت زیاد بین خانواده‌ها دارد. با جدا بودن یخچال و فریزر، هم حمل و نقل دستگاه راحت‌ است و هم جاگذاری آنها در خانه ساده‌تر از سری‌های دیگری مثل ساید‌بای‌ساید انجام می‌شود.

با وجود داشتن دو دستگاه یخچال و فریزر اما کمتر نگرانی بابت میزان مصرف انرژی یا طول عمر این دستگاه‌ها خواهید داشت. چرا که یخچال فریزرهای دوقلوی RR30/RZ30 به موتور دیجیتال اینورتر مجهز هستند. در موتورهای دیجیتال اینورتر سرعت دور موتور با باز و بسته بودن درب یخچال تنظیم می‌شود، به این ترتیب براساس نیازهای مختلف سرمایشی، سرعت موتور در چند سطح متفاوت تنظیم می‌شود تا هم مصرف انرژی کاهش یابد و هم صدای کمتری تولید شود.

این مدل از یخچال‌ فریزرهای سامسونگ دارای سیستم «سنسور هوشمند» است که بهینه‌سازی دما، رطوبت و مصرف انرژی یخچال را به خوبی تنظیم و مدیریت می‌کند.

بر روی بدنه یخچال‌ فریزرهای دوقلوی سامسونگ دو نمایشگر ال‌ای دی لمسی طراحی شده تا تنظیمات دلخواه خود را به راحتی اعمال کنید. برای مثال زمانی که نیاز دارید تا غذایی را به سرعت خنک کنید می‌توانید با انتخاب حالت سرمایش قدرتمند (Power Cool) این کار را انجام دهید.

دوقلوهای RR30/RZ30 از قابلیت منحصربه‌فرد Multi flow برای ایجاد سرمایش یکنواخت و مستمر در تمامی طبقات بهره می‌برد. وجود این قابلیت کمک می‌کند تا در زمان باز و بسته شدن درب یخچال دمای سرد حفظ و بازیابی شود.

مدل RR30/RZ30 یخچال‌ فریزرهای دوقلوی سامسونگ با بهره‌مندی از قابلیت‌هایی همچون موتور دیجیتال اینورتر، جریان برودتی یکنواخت در تمام طبقات، قابلیت «بدون برفک واقعی»، ویژگی سرمایش قدرتمند، درب‌های معکوس شونده و… به عنوان محصولی کم‌مصرف، منعطف و مقرون‌به‌صرفه شناخته می‌شود.

 

جهیزیه‌‌ای که آسان شد

J1477: لباسشویی‌ زوج‌های پرمشغله

زوج‌های جوان در ابتدای زندگی خود هزینه‌ها و خرج‌های زیادی دارند، اما این موضوع دلیلی نمی‌شود تا در آشپزخانه خود ماشین لباسشویی با طراحی شیک و قابلیتی کاربردی و جذاب نداشته باشند. برای رسیدن به این هدف کافیست یک مدل متناسب با نیازهای روزمره آنها انتخاب کنید. چنین مشخصاتی را می‌توان در ماشین لباسشویی ۷ کیلویی J1477  سامسونگ پیدا کرد. J1477  از سری ماشین‌های لباسشویی ادواش سامسونگ است. «ادواش» نام سری جدید ماشین‌ لباسشویی‌های سامسونگ است که طی چند سال اخیر پا به دنیای لوازم خانگی گذاشته‌ و مشکلات و چالش‌های قدیمی این عرصه را برطرف کرده است.

ماشین‌ لباسشویی سری ادواش سامسونگ به کمک طراحی جدید خود با درِ دوم برای نخستین بار قابلیت اضافه کردن لباس (هم برای شستشو و هم برای آبکشی) و  مایع نرم‌کننده را پس از شروع برنامه شستشو به دنیای ماشین‌های لباسشویی آوردند.

جهیزیه‌‌ای که آسان شد

وجود قابلیت ادواش کمک می‌کند تا در زمان فراموش کردن لباسی خاص نیازی به روشن کردن دوباره ماشین نباشد و لباس‌های جامانده را به راحتی و در میانه چرخه شستشو به ماشین لباسشویی اضافه کنید. این موضوع علاوه بر کاهش هزینه‌های مصرف آب و برق، در بلند مدت طول عمر بیشتر موتور دستگاه را تضمین می‌کند.

موتور این ماشین لباسشویی ۷ کیلویی از نوع دیجیتال اینورتر است که با بهره‌گرفتن از آهنرباهای قدرتمند عملکردی بی‌صدا همراه با بهره‌وری بالای انرژی و طول عمر بیشتر دستگاه را به ارمغان می‌آورد. سامسونگ عملکرد کم‌نقص این سری از موتورها را تا ۱۰ سال ضمانت می‌کند.

فهرست قابلیت‌های این ماشین لباسشویی پیشرفته و مقرون‌به‌صرفه‌ سامسونگ با فناوری حباب‌ساز Eco Bubble، لکه زدایی قوی Bubble Soak و سیستم عیب یاب خودکار Smart Check کامل می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا