حجم باقیمانده اینترنت پرسرعت مشتریان به ماه بعد منتقل می شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به لزوم تحقق رضایتمندی مشتریان اظهار داشت: با توجه به صدور صورتحساب اینترنت پرسرعت مشتریان در روز ۲۵ هر ماه ، حجم باقیمانده مشتریان در این زمان به ترافیک قابل استفاده ماه بعد اضافه می‌شود.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران مهندس صدری افزود: با انجام این عمل ضمن افزایش رضایتمندی مشتریان از افزایش ارتباط با سامانه‌های تماس غیر حضوری شرکت مخابرات ایران جلوگیری شده و مراجعه حضوری مشتریان به مراکز مخابراتی کاهش می‌یابد.
وی افزود: تمام تلاش مجموعه شرکت مخابرات ایران در بخش‌های دیتا و تلفن ثابت برای مشتریان خانگی و تجاری ، تحقق حداکثر رضایتمندی است و به همین منظور در کوچک‌ترین مسائلی که با موضوع رعایت حق الناس مشتریان و ارائه خدمات کامل مرتبط است، اهتمام ویژه توسط کارشناسان و متخصصین شرکت مخابرات ایران لحاظ می‌شود.
مهندس صدری همچنین تاکید کرد: درگاه های ارتباط با مشتریان شرکت مخابرات ایران بویژه سامانه تیکت گذاری اینترنتی adsl.tci.ir فرصت مناسبی برای ثبت مشکلات و نظرات مشتریان است بوده که انتظار داریم توسط کاربران مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان اظهار داشت : افزوده شدن ترافیک از روز ۲۵ هر ماه به ترافیک قابل استفاده ماه بعد، علاوه بر مدیریت بهتر حجم و ترافیک مشتریان ، در کاهش تماس مشتریان و نهادینه شدن خدمات غیرحضوری در مجموعه مخابرات تاثیر قابل ملاحظه ای ایجاد می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا