دانلود بازی پرطرفدار اندرویدی سمفونی کاشی ها ۲ (+مود)

Piano Tiles 2 نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبا، متفاوت و پرطرفدار سمفونی کاشی ها از استودیوی Clean Master Games برای اندروید است!

مجله آنلاین موبنا – شاید باور نکنید که این بازی تا به امروز بیش از ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ بار (بله پانصد میلیون بار) توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان تنها از مارکت بزرگ گوگل دریافت شده است و توانسته امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ را بدست بیاورید که این امتیاز تحت هیچ شرایطی اتفاقی به دست نخواهد آمد! در این بازی شما می بایستی با لمس تننها کاشی های با رنگ سیاه به نواختن پیانو بپردازید و امتیاز خود را افزایش دهید و همچنین با کاربران سراسر جهان به رقابت بپردازید که سرعت عمل چه کسی بالاتر است! آهنگ های فوق العاده زیبا از نوازنده های معروف دنیا در این بازی +۵۰ مگابایتی قرار داده شده اند که نهایت هیجان را به شما القا می کنند! بهتر است این مورد را نیز ذکر کنیم که محیط به مراتب رنگارنگ تری از نسخه اول را شاهد هستیم و دیگر خبری از محیط بی روح سیاه و سفید نیست و سازندگان به پس زمینه رنگ و لعاب بیشتری داده اند و همچنین کیفیت آهنگ ها پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و بر تعدادشان هم افزوده شده تا با فشردن کاشی ها حس نشستن پشت یک پیانوی واقعی را داشته باشید!

برخی از ویژگی های بازی فکری Piano Tiles 2 اندروید :

  • شامل انواع حالت های مختلفبازی
  • محیط رنگارنگ با گیم پلی اعتیاداور
  • رقابت با بازیکنان در سراسر جهان
  • انواع موسیقی های فوق العاده زیبا
  • سیستم اشتراک گذاری توسط بازیکن
  • کنترلرهای لمسی و بصری عالی

بازی Piano Tiles 2 از محبوب ترین بازی های عرضه شده در پلی استور است که ما امروز به درخواست کاربران عزیز اقدام به معرفی نسخه معمولی و مود این بازی نموده ایم! در نسخه مود از بازی انرژی بی نهایت است و ویزگی هایی دیگر نظیر سکه بی نهایت برای Daily Rewards و … قرار داده شده است. برای مشاهده تصاویری از بازی و تریلر + دانلود رایگان با ما همراه شوید …

تغییرات نسخه ی v3.1.0.1132 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف .

ویژگی مگامود

All Unlocked
Mod Gems
Mod Diamonds
Mod Lives
Max Score

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا