نوآوری‌های تلفن هوشمند Y9s (+عکس)

گاهی با توجه به رده قیمتی یک تلفن هوشمند، مدلی را انتخاب کرده و می‌خریم، درحالیکه از بسیاری از قابلیت‌ها و مشخصات آن آگاه نیستیم.

مجله آنلاین موبنا؛ مریم عباسی – Y9s هواوی از آن دسته تلفن‌های هوشمند است که با قیمت مناسب، ظاهر زیبا و مشخصات قدرتمند به یکی از مدلهای محبوب این روزها تبدیل شده است. این تلفن هوشمند از برخی مشخصات مشابه با مدلهای پرچمدار بهره می‌برد.

این مقاله به معرفی شش مورد از قابلیت‌های متمایز و نوآوری‌های تلفن هوشمند Y9s می‌پردازد.

نوآوری‌های تلفن هوشمند Y9s (+عکس)

نوآوری‌های تلفن هوشمند Y9s (+عکس)

یکی از مشخصات متمایز Y9s امکان انتقال فایل بی‌سیم بین این تلفن هوشمند و رایانه است که از طریق Huawei Share (اشتراک‌گذاری هواوی) انجام می‌شود.

برای استفاده از این قابلیت، کافیست قسمت Computer Share را در بخش تنظیمات Huawei Share تلفن هوشمند خود روشن کنید. سپس، Network Discovery و File Sharing را در رایانه خود فعال کنید.

این قابلیت کاربردی بسیار سریعتر از انتقال داده به وسیله بلوتوث عمل می‌کند.

 

نوآوری‌های تلفن هوشمند Y9s (+عکس)

اگر در تلفن هوشمند Y9s خود ویدئویی داشته باشید و بخواهید آن را روی یک نمایشگر بزرگتر تماشا کنید، می‌توانید گوشی خود را به تلویزیونی که از میراکست پشتیبانی می‌کند، متصل کنید. از این قابلیت برای تماشای عکسهایتان در اندازه بزرگ نیز می‌توانید استفاده کنید .

اگر تلویزیون‌تان از میراکست پشتیبانی نمی‌کند، کافیست یک کابل USB-C به HDMI تهیه کنید و از طریق آن تلفن هوشمند Y9s خود را به صورت فیزیکی به تلویزیون وصل کنید و از تماشای فیلم‌ها و عکس‌های خود روی یک نمایشگر بزرگ لذت ببرید.

 

نوآوری‌های تلفن هوشمند Y9s (+عکس)

با استفاده از AppTwin می‌توانید یک برنامه را دوبار روی تلفن هوشمند Y9s خود نصب کنید و همزمان دو اکانت متفاوت برای آن برنامه داشته باشید. به طور مثال، می‌توانید دو اکانت واتس‌اپ و دو اکانت فیس‌بوک در تلفن هوشمند Y9s داشته باشید.

 

در زمان انجام بازی یا تماشای فیلم برای بهبود عملکرد و افزایش سرعت تلفن هوشمند و همچنین، جلوگیری از دریافت تماس و پیامکهای ناخواسته می‌توانید از برنامه AppAssistant کمک بگیرید.

یکی دیگر از تمهیدات هواوی برای افزایش سرعت عملکرد تلفن هوشمند Y9s استفاده از GPU Turbo 3.0 در این میان‌رده قدرتمند است.

 

نوآوری‌های تلفن هوشمند Y9s (+عکس)

یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های تلفن هوشمند Y9s و بخصوص در زمینه دوربین‌های آن HiVision است. این قابلیت به کاربر امکان می‌دهد به طور مثال میزان کالری غذای خود را تخمین بزند، از نام ساختمان یا سازه‌ای که از آن عکس گرفته، آگاه شود یا معنای تابلوهای راهنما را متوجه شود.

 

نوآوری‌های تلفن هوشمند Y9s (+عکس)

قسمت More (بیشتر) در برنامه دوربین تلفن هوشمند Y9s حالتهای جالبی مثل لنز AR، تایم لپس و استیکر دارد که با استفاده از آنها می‌توانید به عکسهایتان چاشنی اضافه کنید و رنگ و بوی جذابی به آنها بدهید.

اگر زمان دقیق عکسی را گرفته‎اید برایتان مهم است، می‌توانید مُهر زمان را نیز روی عکس خود بزنید.

 

هواوی تمامی این قابلیت‌ها را برای هر دو مدل Y9s و Y9 Prime 2019 در نظر گرفته است. Y9s با تراشه پیشرفته Kirin 710F، رم ۶ گیگابایت، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، نمایشگر بدون ناچ ۶.۵۹ اینچ و دوربین اصلی سه‌گانه ۴۸، ۸ و ۲ مگاپیکسل به بازار عرضه شده است.

پیشتر در همین سایت مطالب مربوط به بررسی دقیق و جامع هر دو مدل Y9s و Y9 Prime 2019 و همچنین، مقایسه مشخصات و قابلیت‌های آنها منتشر شده است که می‌توانید آنها را نیز مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا