بهبود مستمر و پایدار شاخص های کیفی شبکه شرکت مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه شاخص های کیفی شبکه دیتای شرکت در ماه های گذشته با بهبود مستمر و پایدار همراه بوده، اظهار داشت: شاخص های کیفی شبکه مانند مقدار پینگ، jitter و latency با کاهش قابل توجه در ۹ ماه گذشته، بهبود کیفیت سرویس های مختلف و تحقق رضایتمندی مشتریان را در خدمات ارائه شده به دنبال داشته است.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس صدری ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: بهبود قابل توجه در شاخص های کیفی شبکه اعم از latency، جیتر و کاهش پینگ، برای اکثر مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت در ماه های گذشته محسوس بوده و گزارش تحلیلی ۹ ماهه شرکت نیز موید این نکته است.
وی افزود: در همین راستا، راه اندازی سامانه اندازه گیری شاخص های کیفی شبکه، (سامانه QOE) نقش شایانی در مدیریت متمرکز و پایش مستمر شاخص های کیفی شبکه، به صورت متوازن در تمام کشور داشته است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: در تلاش هستیم در حوزه سرویس های تجاری ، حداکثر پایبندی به SLA را با دریافت بازخورد مراکز تماس ۲۰۱۰ و رفع سریع درخواست‌های مشتریان تجاری و عمده داشته باشیم.
مهندس صدری اضافه کرد: تغییر روند مشتریان فعال ADSL از کاهشی به افزایشی ، پیاده سازی DNS متمرکز کشوری و کاهش زمان پاسخگویی از ۱۰۰ به ۲۰ میلی ثانیه از جمله دستاوردهای مهم بخش شبکه و تجاری شرکت مخابرات ایران در ۹ ماه ابتدای سال ۱۳۹۸ است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان تصریح کرد: به منظور افزایش مستمر کیفیت خدمات و در راستای تحقق شبکه تمام IP، روند پایش کیفیت و بهینه سازی شبکه در تمام استان ها با نوسازی و توسعه شبکه IP در حال اجرا و پیاده سازی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا